Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Albania (VM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rett og slett trist det her med Norge. Når jeg ser United spille så jubler og banner jeg, hjerter stopper opp flere ganger i de spennende kampene, entusiasmen er noe helt annet når United spiller. Når Norge spiller så har jeg begynt og gi blaffen. Syns det er tragisk at det skal være noe sånt over landslaget, skal jo være artig å se landets beste spillere gå ut på Ullevaal for og spille kamp, men sånn er det ikke...

Lenke til kommentar

Det er så jævlig trist. Men sånn går det jo når vi møter Albania hjemme, og bruker samme taktikk som om vi møter Spania. Drillo er utdatert, han gjør merkelige valg som gjentatte ganger viser seg å være katastrofe. Jeg håper NFF har baller nok til å sparke han i kveld.

 

Drillo syns vi spilte bedre enn Albania, og var uheldig med at ballen ikke "spratt vår vei", noe som ikke trenger å være nødvendig hvis vi spiller langs bakken.

Lenke til kommentar

Nitrist! At norge spiller dårlig er ikke noe nytt, men at man sliter med så enkle ting som en pasning det er jeg ikke vant med. Utrolig så dårlig teknikk stort sett hele laget hadde i dag, det finnes jo ikke en eneste som kan dempe, eller slå den enkleste pasning.

 

Og du verden så dårlige albania var da, og strengt tatt så hadde norge nok sjanser til å vinne. Men dette var likevel ufattelig svakt. To bedritne landslag med minimal underholdningsverdi. Drillo magien\flaksen reddet ikke norge i dag. Heldigvis, for nå er det faen meg på tide han går.

 

Det er flott med mange nye unge spillere i troppen, men kanskje ikke så kult når de ikke blir brukt. Og det går ikke i lengden, noe radikalt må forandres, som begynner med treneren.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...