Latias Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Norges tropp mot Albania i VM-kvaliken: Rune Almenning Jarstein - VikingEspen Bugge Pettersen - Molde Mohammed Abdellaoue - Hannover Valon Berisha - Red Bull Salzburg Vadim Demidov - Celta Vigo Magnus Wolff Eikrem - Molde Tarik Elyounoussi - Rosenborg Vegard Forren - Southampton Christian Grindheim - Vålerenga Brede Hangeland - Fulham Vegar Eggen Hedenstad - Freiburg Markus Henriksen - AZ Alkmaar Erik Huseklepp - Brann Tom Høgli - Brugge Ruben Yttergård Jenssen - Tromsø Joshua King - Blackburn Håvard Nordtveit - Borussia Mönchengladbach Jonathan Parr - Crystal Palace Tore Reginiussen - Rosenborg John Arne Riise - Fulham Alexander Toft Søderlund - Haugesund Ingen Per Ciljan denne gangen heller. Hva må han gjøre for å få være med? Endret 7. mars 2013 av Latias Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Savner mer Stefan Johansen, som er ung og fremmadstormende. Endret 7. mars 2013 av Sameboe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hmm, ja... Forstår at det virker rart PCS ikke tas ut. Men forstår også hvorfor, slik jeg kjenner Drillo. Likevel ville jeg tatt han ut, for han har noen kvaliteter som kan være med å snu en kamp hvis det blir krise. Hvis det blir forfall på midten, tror jeg fortsatt han kan komme med. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Hvor faen er Skjelbred?! Skjelbred satt på benken under hele kampen i dag. Grindheim derimot spilte 90 minutter for Vålerenga. Korrekt valg av Drillo, utrolig hvor hypet denne Per Christian er. Hmm, ja... Forstår at det virker rart PCS ikke tas ut. Men forstår også hvorfor, slik jeg kjenner Drillo. Likevel ville jeg tatt han ut, for han har noen kvaliteter som kan være med å snu en kamp hvis det blir krise. Som hva da? Score? Tre gjennom en medspiller med en genial gjennombruddspasning? Per Ciljan Skjelbred er kongen av støttepasninger, men hvordan han skal bruke dette til å snu kamper er ikke godt å si. Endret 16. mars 2013 av Leiferen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Grindheim har vært benkesliter for FCK. Skjelbred har spilt så godt som fast for Hamburg. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Grindheim har vært benkesliter for FCK. Skjelbred har spilt så godt som fast for Hamburg. Skjelbred har spilt under 1/3 av total spilletid i ligaen for Hamburg denne sesongen. Det er vel så godt som fast, det, ikke sant. Men har vært? Hvor lang tid tilbake skal vi gå? Fra sesongen 2011-12, altså på 1,5 sesonger, spilte Grindheim over 40 kamper for FCK, men slet altså benken den siste tiden. Skjelbred slet benken i 1,5 år før han har spilt litt nå etter nyttår, men i den siste kampen før Norge skal ut i VM-kvalifisering er Skjelbred benket igjen mens Grindheim er kaptein på Vålerenga og spiller. Legger til at Hamburg tapte for Vålerenga i en treningskamp i uka som var (nei, jeg påstår ikke at VIF er bedre enn Hamburg), pluss at FCK på ingen måte er noe dårligere enn Hamburg, det er snarere omvendt. Men hva betyr nå dette med lagene, faktum er at den godeste Per-Kristian er en B-spiller som ikke evner å skape noe stort. Han hadde nok vært blant de beste i Norge om fotball hadde vært uten mål og hvor meningen hadde vært å holde ballen mest mulig i laget gjennom å spille støttepasninger til hverandre, men slik er det altså ikke. Endret 16. mars 2013 av Leiferen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Skjelbred satt på benken under hele kampen i dag. Grindheim derimot spilte 90 minutter for Vålerenga. Korrekt valg av Drillo, utrolig hvor hypet denne Per Christian er. Som hva da? Score? Tre gjennom en medspiller med en genial gjennombruddspasning? Per Ciljan Skjelbred er kongen av støttepasninger, men hvordan han skal bruke dette til å snu kamper er ikke godt å si. Kan gi en genial pasning til feks Moa. Men i øyeblikket tror jeg faktisk Bolly er betydelig nærmere. Det er en type spille Drillo trenger mye mer. Han kan komme med alt nå mot Albania Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Kan gi en genial pasning til feks Moa. Men i øyeblikket tror jeg faktisk Bolly er betydelig nærmere. Det er en type spille Drillo trenger mye mer. Han kan komme med alt nå mot Albania Skjelbred har da aldri vært en spiller som har slått geniale pasninger til spisser. Men Bolly, der er jeg enig, greit med spillere som viser at de kan score på et høyt nivå. Problemet hans er selvsagt at Drillo tok ut troppen før han scoret de to målene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Han har tatt ut 21 spillere. Der et rom for en til. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 22 spillere, skal Norge spille mot seg selv? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Der er anlednig ta ut 22 stk eller muligens 23 stk til en tropp. Drillo pleier alltid la det stå minst en ledig plass igjen til senere når han tar ut tropper.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Hva tror folket om kampen? Skal normalt sett ha grei kontroll på slik motstand når vi spiller hjemme, men det er nettopp mot slike lag som legger seg bakpå at vi sliter ekstra mye. Et potensielt bananskall. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Her roter vi det til, tror jeg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vi taper, en kald 0-1-match. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Noen andre som tar turen til Ullevaal i morgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Hei! Du svarte riktig på spørsmålet, og er plukket ut som vinner av to billetter til VM-kvalikkampen mellom Norge og Albania på Ullevaal 22. mars kl 19.00 – gratulerer! Billettene kan hentes i billettluke 8 (frikort/NFF-billetter) på Ullevaal Stadion. Billettluken åpner kl. 15.00, og billettene må hentes senest 30 min før kampstart. Ha med deg legitimasjon. Flott om du kan sende meg en bekreftelse på at du har mottatt denne mailen, og gi beskjed hvis noen andre enn deg skal benytte billettene. Ha en fortsatt fin dag, og velkommen til Ullevaal J Gidder mest sannsynlig ikke å dra. Pisskaldt i Oslo for tiden og Albania er ikke akkurat den mest attraktive motstanderen i verden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det blir ikke noe NSA felt i kveld. NSA fraskriver seg ansvaret for supporterfeltet mot Albania. Så da koster de billigste billettene 400,- og er på VG øvre... Usikker på om jeg gidder det! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Blir Ullevaal på meg idag, første gang på Ullevaal. I tillegg blir det VIP eller noe annet fancy om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå