Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Albania (VM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Norges tropp mot Albania i VM-kvaliken:

 

Rune Almenning Jarstein - Viking

Espen Bugge Pettersen - Molde

Mohammed Abdellaoue - Hannover

Valon Berisha - Red Bull Salzburg

Vadim Demidov - Celta Vigo

Magnus Wolff Eikrem - Molde

Tarik Elyounoussi - Rosenborg

Vegard Forren - Southampton

Christian Grindheim - Vålerenga

Brede Hangeland - Fulham

Vegar Eggen Hedenstad - Freiburg

Markus Henriksen - AZ Alkmaar

Erik Huseklepp - Brann

Tom Høgli - Brugge

Ruben Yttergård Jenssen - Tromsø

Joshua King - Blackburn

Håvard Nordtveit - Borussia Mönchengladbach

Jonathan Parr - Crystal Palace

Tore Reginiussen - Rosenborg

John Arne Riise - Fulham

Alexander Toft Søderlund - Haugesund

 

Ingen Per Ciljan denne gangen heller. Hva må han gjøre for å få være med?

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ja...

Forstår at det virker rart PCS ikke tas ut. Men forstår også hvorfor, slik jeg kjenner Drillo.

 

Likevel ville jeg tatt han ut, for han har noen kvaliteter som kan være med å snu en kamp hvis det blir krise.

Hvis det blir forfall på midten, tror jeg fortsatt han kan komme med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor faen er Skjelbred?!

 

Skjelbred satt på benken under hele kampen i dag.

 

Grindheim derimot spilte 90 minutter for Vålerenga.

 

Korrekt valg av Drillo, utrolig hvor hypet denne Per Christian er.

 

Hmm, ja...

Forstår at det virker rart PCS ikke tas ut. Men forstår også hvorfor, slik jeg kjenner Drillo.

 

Likevel ville jeg tatt han ut, for han har noen kvaliteter som kan være med å snu en kamp hvis det blir krise.

 

Som hva da? Score? Tre gjennom en medspiller med en genial gjennombruddspasning?

 

Per Ciljan Skjelbred er kongen av støttepasninger, men hvordan han skal bruke dette til å snu kamper er ikke godt å si.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar

Grindheim har vært benkesliter for FCK. Skjelbred har spilt så godt som fast for Hamburg.

 

Skjelbred har spilt under 1/3 av total spilletid i ligaen for Hamburg denne sesongen. Det er vel så godt som fast, det, ikke sant.

 

Men har vært? Hvor lang tid tilbake skal vi gå? Fra sesongen 2011-12, altså på 1,5 sesonger, spilte Grindheim over 40 kamper for FCK, men slet altså benken den siste tiden. Skjelbred slet benken i 1,5 år før han har spilt litt nå etter nyttår, men i den siste kampen før Norge skal ut i VM-kvalifisering er Skjelbred benket igjen mens Grindheim er kaptein på Vålerenga og spiller.

 

Legger til at Hamburg tapte for Vålerenga i en treningskamp i uka som var (nei, jeg påstår ikke at VIF er bedre enn Hamburg), pluss at FCK på ingen måte er noe dårligere enn Hamburg, det er snarere omvendt.

 

Men hva betyr nå dette med lagene, faktum er at den godeste Per-Kristian er en B-spiller som ikke evner å skape noe stort. Han hadde nok vært blant de beste i Norge om fotball hadde vært uten mål og hvor meningen hadde vært å holde ballen mest mulig i laget gjennom å spille støttepasninger til hverandre, men slik er det altså ikke.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar

Skjelbred satt på benken under hele kampen i dag.

 

Grindheim derimot spilte 90 minutter for Vålerenga.

 

Korrekt valg av Drillo, utrolig hvor hypet denne Per Christian er.

 

 

 

Som hva da? Score? Tre gjennom en medspiller med en genial gjennombruddspasning?

 

Per Ciljan Skjelbred er kongen av støttepasninger, men hvordan han skal bruke dette til å snu kamper er ikke godt å si.

 

Kan gi en genial pasning til feks Moa.

 

Men i øyeblikket tror jeg faktisk Bolly er betydelig nærmere. Det er en type spille Drillo trenger mye mer. Han kan komme med alt nå mot Albania

Lenke til kommentar

Kan gi en genial pasning til feks Moa.

 

Men i øyeblikket tror jeg faktisk Bolly er betydelig nærmere. Det er en type spille Drillo trenger mye mer. Han kan komme med alt nå mot Albania

 

Skjelbred har da aldri vært en spiller som har slått geniale pasninger til spisser.

 

Men Bolly, der er jeg enig, greit med spillere som viser at de kan score på et høyt nivå. Problemet hans er selvsagt at Drillo tok ut troppen før han scoret de to målene.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Du svarte riktig på spørsmålet, og er plukket ut som vinner av to billetter til VM-kvalikkampen mellom Norge og Albania på Ullevaal 22. mars kl 19.00 – gratulerer!

 

Billettene kan hentes i billettluke 8 (frikort/NFF-billetter) på Ullevaal Stadion. Billettluken åpner kl. 15.00, og billettene må hentes senest 30 min før kampstart. Ha med deg legitimasjon.

Flott om du kan sende meg en bekreftelse på at du har mottatt denne mailen, og gi beskjed hvis noen andre enn deg skal benytte billettene.

 

Ha en fortsatt fin dag, og velkommen til Ullevaal J

 

Gidder mest sannsynlig ikke å dra. Pisskaldt i Oslo for tiden og Albania er ikke akkurat den mest attraktive motstanderen i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...