Gå til innhold

Giske bruker 1/4 million kroner av dine penger på sin mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kvart million utgjør ca. en fire milliontedel av statens budsjetterte utgifter i 2013 ...

Jeg venter i spenning på informasjon om ministerens utgifter til tann- og hårkrem. (For næringsministeren er vel såpass fin på det at han ikke kan bruke samme tube til begge formål, kan jeg tenke meg! Neida, fint skar're værra.)

Lenke til kommentar

En kvart million utgjør ca. en fire milliontedel av statens budsjetterte utgifter i 2013 ...

Jeg kan utmerket godt dele opp statsbudsjettet i milliarder av deler, for så å si: Men se på denne biten her, den er latterlig liten sammenlignet med totalen.

Desverre sier ikke det stort om hvilken respekt, eller mangel av samme, politikerne behandler dine penger med.

Giskes mobiltelefonregning sier derimot endel om nettopp dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det viste seg å være feil, og regningen er i realiteten på 150 000.

Ja, det er mye, men jeg har forståelse for at sinnsyke ringe- og datapriser i en del lang har skyld i dette. Er man på jobbreise må man nok bruke telefon og internett for å kunne utfylle sin rolle. Ja, jeg synes at de må klare å passe bedre på sine forbruk, men jeg synes ikke det er noe man trenger å grine så høylytt over.

Lenke til kommentar

Kilde? Har TeleNor gått inn med "en hjelpende hånd" etter oppslag i avisen kanskje?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10101612

Om du antyder at det er forfalskninger, så får det bli dine paranoide tanker.

Her er forøvrig en langt verre sak. 6 milliarder av våre kroner går til latskap og personer som kan, men ikke gidder å jobbe. Jeg vil tro det er langt mer enn summen av overforbruket på telefon hos statsrådene:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10101604

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...