Ruarcs Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hei. Er det noen som har en pekepinn på hvor jeg kan lære meg å spille klassisk gitar? Jeg klonker på pianoet, så jeg regner med at det vil hjelpe litt. http://www.youtube.com/watch?v=DFXB5h0K6qw Klonking;-) Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Klassisk gitar er råfett! Jeg er en kar som liker å lære meg ting selv da, så lærte å spille gitar på egen hånd. Se videoer på youtube etc, og se mye på teknikken. Er og mange gode gitarkurs som går, der du kan være elev i klasse. Kan også være lurt å se på dette, med tanke på teknikken. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Klassisk gitar er råfett! Jeg er en kar som liker å lære meg ting selv da, så lærte å spille gitar på egen hånd. Se videoer på youtube etc, og se mye på teknikken. Er og mange gode gitarkurs som går, der du kan være elev i klasse. Kan også være lurt å se på dette, med tanke på teknikken. Jeg sliter litt med å finne sammenhengende guider på youtube. Har du peiling på en god kanal da? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 ikke for klassisk gitar. Sjekk ut tablaturer du. Klassisk gitar/fingerspill er veldig mye øving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå