Håvard Hofstad Ruud Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Nytt spill basert på gammel oppskrift. Les hele saken Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kjøpte Sly HD collection for lenge siden. Hopper glatt over dette. Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skulle ikke Vita versjonen kunne påvirke PS3 versjonen også eller noe? Avhengig av hvordan det virker, så kan jo det trekke opp eller ned. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Sly er nostalgi på sitt beste Håper ikke denne utgivelsen ødelegger opplevelsen Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 jeg kjøpte også Sly HD collection når den kom, og elsket den:) Litt skuffet over en 6er men blir nok et kjøp hvis jeg får den til en god pris Lenke til kommentar
tfbekk Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Sly 4 er et av de få spillene som har kommet de siste årene som jeg har nærmest elsket. Og det er kanskje at spillet er ganske lett som gjør at det også er morsomt. Man slipper å feile, deretter å starte på nytt, noe som, ihvertfall jeg, ikke liker. Jeg gir spillet 9/10 Pga. at noen ting fungerer anderledes enn i tidligere spill. F.eks. hvordan oppgraderinger fungerer i Sly 4. Jeg synes Sly 2-opplegget var litt bedre. En annen grunn er at spillet kjører "saktere" enn før, Sly løper saktere, lasteskjermene er utrolig trege. Når Sly (eller en annen karakter) skal snu retning i løpende tilstand må den gjelde karakteren først stoppe opp, og så snu. Tidligere spill var mer "fastpace", noe jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå