Joachim_F Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Battle Worlds: Kronos byr på fargerik, turbasert strategi. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Lurer nesten mest på hva eventyrspill nummer 2 er..... men verden trenger en spirituell oppfølger til Battle Isle! Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 "Battle Isle får åndelig oppfølger". Har noen her ventet på en "åndelig" oppfølger til Battle Isle? Jeg har hvertfall ikke sett noen gi uttrykk for det. Enda en gjeng med folk uten erfaring som ønsker å melke nostalgi ved å kalle noe en spirituell oppfølger til >sett inn gammel og kjær spilltittel her<. Klarer de det? Det gjenstår å se. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Sier ikke nei til denne. Har som sagt i en annen tråd ikke spilt Battle Isle (selv om GOG-sakene venter på meg) men det har blitt mye SSI General-saker gjennom årene. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Har noen her ventet på en "åndelig" oppfølger til Battle Isle? Jeg har hvertfall ikke sett noen gi uttrykk for det. Det tror jeg nok. Personlig synes jeg for eksempel det er svært interessant. Battle Isle representerer en glimrende type strategispill vi ser alt for lite av. Edit: Heh, la nettopp merke til posten over din. "verden trenger en spirituell oppfølger til Battle Isle!" Endret 20. mars 2013 av Joachim_F Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Noen som vet hvilken spill motor de bruker? Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 En god åndelig oppfølger finnes allerede i det fantastiske 'Massive Assault', men jeg tar gjerne flere. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg støtter dette! Koselig grafikk var det og. Husker Battle Isle på Amiga 500 i sin tid. Har fortsatt Amigaen og spillet stående her. Men spillet fungerer ikke lengre. Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Endelig!! Jeg var en stor fan av Battle Isle serien (samt History Line 1914- 1918) og har savnet et liknende strategispill i nyere tid som er tro til originalen og ikke 3D slik som Massive Assault. Har jo funnet et par varianter på Apple Store som nærmet seg, men som manglet dybden til Battle Isle serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå