surrehue Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har i den siste tiden ikke fått venstre museknapp til å funger i Internett Explorer. Hva kan dette komme av ? Jeg ikke får brukt funksjoner som klipp & lim verken med venstre museknapp eller med ctrl +v og ctrl +v. Får heller ikke opp vindu hvis jeg trykker på noe som skal lastes ned. Veldig irriterende. Har brukt spyboot o.l programm for å prøve å rette opp i det uten å lykkes. Noen som har liknende problemer? Venstre museknapp fungerer fint i Opera og alle andre program. Er det noen som har en anelse om hva dette kan komme av ? Lenke til kommentar
nilshaarseth Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har også hatt problemer med musa i IE60 (se min sak). For meg løste det seg da jeg installerte den rette driveren til musa... Lenke til kommentar
bug2k Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er tross alt høyre museknapp du skal bruke til det Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 joda også var det oset du bruker da, XP/W2K, 98 hæ? du kan jo prøve å reinstallere IE da å se om det forandrer seg. eller så kan du prøve å installere serivice pack 1 for Internet Explorer 6 lykke til. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hva skal du med venstre (høyre...) museknapp i IE, når du har Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå