Gå til innhold

Budsjett Spill-PC Oppsett. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei. Skal bygge en pc til min bror. Den skal brukes kun til spill og skal holde så lenge som mulig, men være relativt billig.

Har funnet disse delene og lurer på om de går greit sammen

Skjermkort

CPU

HK

RAM

SSD

Noe usikker på om minnet er optimalt?

Kanskje det finnes en bedre SSD for samme prisen?

Er hovedkortet bra nok?

Det som mangler har jeg fra før, har også ekstra harddisker fra før.

På forhånd, tusen takk for hjelpen! Supert å få hjelp fra folk som kan mye om emnet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men så var det dette med budsjettet :) Han kan få ett zotac gtx 670 hvis han vil ha det, tror det lå på rundt 2200kr hos supersmart.no eller hva det nå enn heter. Men tror dette bråker litt vel mye, etter det jeg har hørt

Endret av otl
Lenke til kommentar

Men så var det dette med budsjettet :) Han kan få ett zotac gtx 670 hvis han vil ha det, tror det lå på rundt 2200kr hos supersmart.no eller hva det nå enn heter. Men tror dette bråker litt vel mye, etter det jeg har hørt

Er ikke mye over budsjett. Ca 6100 med det kortene jeg har funnet.

Lenke til kommentar

Tusen takk for forslaget, dette ser bra ut!

Bra forslag ovenfor, men jeg ville valgt litt sterkere gpu, som for eksempel: http://www.komplett....aspx?sku=744678 eller http://www.komplett....aspx?sku=751040.

670 kan overklokkes til nær 680 ytelse, mens 7970 er vell det sterkeste av disse to. Begge kortene har god kjøling, som støyer lite. Hvilken psu skal brukes?

Tenkte å ta 670 fordi den kan jeg få nesten til prisen av 660 TI og den er kjappere og vil vare lengre.

PSU husker jeg ikke helt hva jeg har fra før, men den skal takle alle nyere skjermkort, utenom sli.

Akkurat det jeg tenkte.

Støy blir ikke et problem for min bror.

Så jeg har nå valgt:

CPU

GPU (Den som er rimeligst ut når jeg kjøper)

HK

RAM

CPU-KJ

Hva tror dere?

Endret av Andy_ak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...