Arodem Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ron Gilbert går i strupen på Puzzle Quest med egen sjangerblanding. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hoppet kjapt av det synkende skipet som var The Cave, ja. Hva i alle dager driver Ron Gilbert med for tiden. Nå skal han altså lage et spill hvor man skal matche tre brikker? Legendestatus har han kanskje, men lever han opp til den i dag? Ikke spesielt inspirerende utvikling. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Syns også det er litt merkelig å hoppe av for å lage dette, kunne han ikke laget det i df? Fikk han ikke lov? I så tilfelle forstår jeg, men vis han kunne gjort det samme i df så sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Han har vel sett at å lage simple iOS spill = $$$. Jeg som hadde håpet på mer piratadventure fra han. Ja ja Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 når mann har laget geniale spill som monkey island og så ender opp og lage ipad/iphone dritt... da har mann faen meg synket lavt. legende statusen har han fra skrevet seg for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå