fpsplayer Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hallo. Har sett litt på luftpistoler og kom frem til denne og lurer på om denne er presis og god til og skyte på blink med. http://www.xxl.no/Root/Jakt-og-fiske/Jakt/V%C3%A5pen/Luftv%C3%A5pen/Luftpistol-CP88-4%C2%B4sort/p/9002444_1_Style Ser det står luftgeværkuler, men de kan vel brukes til luftpistol også, eller? Og 'blypotter', det er slike kuler, ikke de som er helt runde? Det står pistolen bruker blypotter. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 den er meget presis. hadde en slik for 2 år siden. blypotter er slike : de brukes i nesten alle typer luftgevær. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Takk for svar. De blypottene kan brukes i luftpistol også, ikke bare gevær? Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Takk for svar. De blypottene kan brukes i luftpistol også, ikke bare gevær? ja. den pistoler du har valgt bruker slike trommel magasiner. http://ep.yimg.com/ca/I/airgundepot_2250_41339766 bare trykk inn 8 blypotter og skyt. de lades inn her ved å skru ned en liten hendel på siden så spretter løpet fram og åpner for å sette inn magasinet. co2 flaskene settes inn i håndtaket. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hadde selv CP88 Competition-versjonen, og generelt har pistolen veldig god byggekvalitet, og jeg likte også tyngdepunktet. Har prøvd en CP99 og den var veldig fortung i motsetning til CP88. Mvh Faller Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Takker for flotte svar. Hvor mange 8 skudds magasin kan man bruke på en 12g co2 patron? Eller hvor mange skudd regner man med å kunne skyte per patron? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Bedre og bestille fra game-on.no? Ser de har samme pistolen og litt bedre utvalg av kuler og tilbehør. http://game-on.no/products/walther-cp88-black-45mm Endret 21. mars 2013 av fpsplayer Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Her ser dere handlekurven. Noe her jeg mangler, og ser det greit ut? Skal primært brukes til "lek", som og skyte på blink etc. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 ser bra ut... du får sikkert rundt 85 skudd av en patron på en varm dag. skyter du ute i varmt vær så får du rundt 20 skudd ekstra. <- her kan du se en grunding review av pistolen + chronograpf Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Da fikk jeg mail om at pakken er sendt. Gleder meg. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Hvor lenge kan en co2patron ligge i pistolen? Tok noen skudd for og teste pistolen men det er jo veldig mye igjen i patronen. Er det skadelig at den ligger i pistolen når pistolen ikke er i bruk? Slitasje? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvor lenge kan en co2patron ligge i pistolen? Tok noen skudd for og teste pistolen men det er jo veldig mye igjen i patronen. Er det skadelig at den ligger i pistolen når pistolen ikke er i bruk? Slitasje? Du bør faktisk ha Co2-patroner i pistolen når den ligger ubrukt. Om du ikke har, vil lufta reagere med pakningene og dermed tørke dem ut. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Jeg fikk kun skytt et og et halvt magasin, 12 skudd på en patron nå. Noe må da være galt? Ca 0° ute nå. Derfor? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg fikk kun skytt et og et halvt magasin, 12 skudd på en patron nå. Noe må da være galt? Ca 0° ute nå. Derfor? Jo kaldere magasinet/området rundt patronen er, jo mer gass vil bli mistet per skudd - så ja, kulda har desverre mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå