Celsior Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 NFSHP2 passer for barn ja. Har prøvd det, grundig. Hvordan du kan si at det er realistisk er utenfor min begripelse. Da har har ikke du peiling på biler i så fall. Besynderlig kommentar fra din side det der. De fleste bilentusiaster veit jo at GT er og blir det beste og mest realistiske gatebilspillet. Kanskje du mener noe annet. Jeg vil se vanlige gatebiler i et bilspill ikke F1 biler, men hei, det er strengt tatt min personlige mening. Noen liker det og andre ikke. Lenge siden jeg spilte det, da var det F1 '97 det gikk i. Kanskje til dels sneversynt formulering men det er mitt perspektiv på den type spill. Det ser ut til at vi ikke blir enige uansett og siden du driver med PC spill mye mer enn det jeg gjør, mest sannsynlig, så lar jeg det være. Jeg har for lenge siden gitt opp fly- og bilspill da jeg ikke synes de leverer. Det har blitt FPS for min del. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 NFSHP2 passer for barn ja. Har prøvd det, grundig. Hvordan du kan si at det er realistisk er utenfor min begripelse. Da har har ikke du peiling på biler i så fall. Besynderlig kommentar fra din side det der. Jeg vil gjerne se at du siterer meg på hvor jeg sier at NFS HP2 er realistisk. Skal vi diskutere får du holde deg til fakta og det jeg faktisk har uttalt. Jeg har _aldri_ hevdet at NFS HP2 er realistsik, jeg har faktisk ikke nevnt spillet i det hele tatt, så hvorfor du kommenterer slik skulle jeg gjerne like å vite. Jeg ser gjerne at du ikke forsøker å tillegge meg ting jeg aldri har sagt, takk. Det eneste NFS-spillet jeg har kommentert er NFS: Porsche Unleashed, fordi det kunne egne seg for både barn og voksne. De fleste bilentusiaster veit jo at GT er og blir det beste og mest realistiske gatebilspillet. Det er en utbredt vrangforestilling, ja. Dessverre. Kanskje du mener noe annet. Ja, som sagt tidligere er både Live for Speed og F1 Challenge 99-02 _mye_ mer realistisk enn GT-serien. Jeg vil se vanlige gatebiler i et bilspill ikke F1 biler, men hei, det er strengt tatt min personlige mening. Hva slags biler man foretrekker er selvsagt forskjellig, men Live for Speed (som jeg har nevnt et par ganger nå) er nettop gatebiler. Det samme er GTR-2002 (en modifikasjon til F1 2002). Begge to har fantastisk realisme, igjen; langt over det GT kan tilby. Noen liker det og andre ikke. Lenge siden jeg spilte det, da var det F1 '97 det gikk i. Kanskje til dels sneversynt formulering men det er mitt perspektiv på den type spill. Mye har skjedd siden '97. Det ser ut til at vi ikke blir enige uansett og siden du driver med PC spill mye mer enn det jeg gjør, mest sannsynlig, så lar jeg det være. Jeg har for lenge siden gitt opp fly- og bilspill da jeg ikke synes de leverer. Det har blitt FPS for min del. Vi blir i alle fall ikke enige så lenge du tillegger meg feilaktige uttalelser istedet for å kommentere det jeg faktisk har skrevet. Så lenge du ikke har prøvd f.eks. Live for Speed så har du i grunn ikke så mye du skulle sagt, du kan ikke hevde at det ene er bedre enn det andre uten å ha prøvd begge! Når det gjelder bilspill så tror jeg at jeg har relativt god erfaring. Det er (ikke uten grunn) min favorittsjanger. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hvis noen vet om et spill der en kan styre gravemaskiner eller traktorer/skurtreskere så hadde det vært kjempegøy. (Svigerfar er bonde, og minstemann er helfrelst på traktorer/treskere). Construction Destruction Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Rally Trophy til pc er det mest realistiske bilspillet du får av dem alle. Overlegne realistiske kjøregenskaper og veldig god grafikk, og mange brukere online. Anbefales! Grfikker er ikke så værts - med 'RT' er langt i fra det mest realistiske bil-spillet som finnes... Det har et par virkelig seriøse bug's i fysikken som gjør det langt i fra realistisk. Det er er godt spill - ja... gjør det heller dårlig som simulator. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Rainbow Six: Raven Shield, Battlefield 1942, SWG (mmorpg) .. Og for all del - Half-Life 2 når det kommer. Mmmmmm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå