Kines Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Når jeg regner ut snittet mitt ligger jeg på 32 studiepoeng tilsammen. Også har jeg et ønske om å gå Økad. på BI. Tror dere at jeg kommer inn? Lenke til kommentar
Kines Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Kan noen være så kul å svare meg.. jeg er så utrolig stresset! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvilken BI skole har du søkt på? Jeg vil tro det skal holde for BI oslo Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er mulig at snittet har gått noe opp, men jeg tror det skal gå bra. De har også restplasser. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men det finner du nok ut om det blir nødvendig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kan noen være så kul å svare meg.. jeg er så utrolig stresset! Istedenfor å sitte stresset og vente på svar her, ville jeg heller konsentrert meg om fagene og gjør det best mulig på slutten av året. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå