Gå til innhold

The Walking Dead Spillene

Anbefalte innlegg

Har nå sett litt på det nye TWD Survival Instict. Synstest det så veldig bra ut, og kommer til å kjøpe det. Men kan noen skrive listen over alle the walking dead spillene som er ute nå. Søkte litt på google, men ble bare forvirret. Vil begynne med det første.

Spiller på PC btw, men har også PS3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Survival Instinct kan nok ha et grei gameplay og historie (som er rundt Merle og Darryl før tv-serien). Men spillet ser elendig ut i grunn (virker som karakterene ikke er loada ferdig, spesielt på Merle). Får spillet i dag fra kanalen som sender tv-serien her hjemme i Norge, mulig jeg kan komme opp med noen linjer hvis jeg får tid til å prøve det i dag.

TellTale sitt spill (som er episode-basert) er det spillet som bare heter The Walking Dead. En svært god historie og karakterer synes jeg. Episode 1 er ikke noe annet enn grei, men de etterfølgende episodene er svært gode. Kommer en sesong 2 der i høst, veldig spent siden sesong 1 var bra.

Lenke til kommentar

Har nå sett litt på det nye TWD Survival Instict. Synstest det så veldig bra ut, og kommer til å kjøpe det. Men kan noen skrive listen over alle the walking dead spillene som er ute nå. Søkte litt på google, men ble bare forvirret. Vil begynne med det første.

Spiller på PC btw, men har også PS3.

Forstår at du kan være forvirret. Men det er som de andre her sier, bare ett spill ute og ett til som kommer. Men det som gjør det forvirret, er at TellTale sitt spill, som andre nevner, som bare heter The walking dead, er ett episode basert spill. Hvor hver episode har sitt eget navn.

Episode 1 - "A New Day"

Episode 2 - "Starved for Help"

Episode 3 - "Long Road Ahead"

Episode 4 - "Around Every Corner"

Episode 5 - "No Time Left"

Så om du går på steam eller xbox live (sikkert ps3 også). Så tror jeg du ganske enkelt skulle finne ut av hvordan du kjøper episodene. Man starter da spillet og velger bare om man skal starte fra starten, eller hoppe rett inn i en av episodene. Hver episode tar ca 2-3 timer å fullføre.

Men dette er ett adventure spill, og overhode ikke i samme gate som Survival Instict. Det går ut på å snakke med mennesker, løse små gåter og få servert en fantastisk historie. Se noen youtube videoer om du er usikker på om det er noe du vil bruke penger på.

lykke til :)

Lenke til kommentar

Prøvd Survival Instinct litt smått, ikke kjøp det for fullpris. Ikke verdt det. Greit spill når det kommer til story, men gameplay var veldig repeterende av seg og blir nok ganske likt. Elendig som innleggene nedenfor fremhever. Les heller et sammendrag av handlingen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Virker som et typisk lisensspill. Noe rasket sammen på altfor kort tid, og da blir jo resultatet deretter. Ser jo også utrolig gammeldags ut, men har ikke testet spillet. Kun sett totalhalibut sin WTF is av dette spillet, noe som gjør at jeg styrer unna.

Litt synd, for et gjennomført overlevelsesspill i et zombieinfisert samfunn er noe jeg sikler etter.

Lenke til kommentar

Snip

Haha, sjekk description på videoen:

"I am not familiar with The Walking Dead comic, AMC television show, or Telltale episodic series. Therefore, I assume the quality of this game is representative of the quality of the entire franchise as a whole."

Men ser nok ikke ut til at spillet er helt der oppe med Half Life og OOT nei :D Dårlig AI kan dog også være svært underholdende, spesielt i åpne spill som Oblivion og Crysis!

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

KJØPE Survival instinct?! Si meg, har dere sett en ENESTE video eller review av spillet. Det er værre søppel enn The War Z og Star Wars Kinect til sammen.

SWK var forresten det forrige spillet de kom med. Og det fikk 1/10 stort sett overalt.

Lenke til kommentar

Survival instinct så patetisk ut spør du meg.

Som de fleste sier, det er nok et lisensspill som går rett i søppla. Walking dead tv/comic serien er generelt fantastisk, og det eneste som gjør det rettferd er telltale's versjon. Skal man ha spill ala dette, så er Dayz og ZombiU et bedre alternativ :)

Endret av Eccer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...