RBW Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Nytt mobilnett kan lage trøbbel for enkelte.Slik skal de hindre at TV-en din får problemer i år Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Vet ikke om jeg er annerledes enn folk flest, men jeg vil helst IKKE ha forstyrrelser på bildet på TVen min: SITAT: Det skaper forstyrrelser i bildet, noe du vil ha på TV-en din. EDIT : Skreve leif (tidlig!) Endret 20. mars 2013 av Phyltre 3 Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vet ikke om jeg er annerledes enn folk flest, men jeg vil helst IKKE ha forstyrrelser på bildet på TVen min:SITAT: Det skaper forstyrrelser i bildet, noe du vil ha på TV-en din.EDIT : Skreve leif (tidlig!) Så lenge du benytter deg av eksterne tunere som er koblet til via scart/hdmi så vil ikke den analogen tuneren i TVen være aktivert. Da vil det heller ikke skape noen forstyrrelser i bildet. Dette er jeg rimelig sikker på, noe annet hadde rett og slett vært for dumt. 1 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Enig med deg ElectroN. Dette er vel en agurknyhet som baserer seg på for dårlige kunnskaper ? Så ser jeg jo liten vits i å selge TV med analog tuner ? Ja, hva er vitsen i å selge TV i det heletatt ? Greiere med bare skjerm og løs tuner/kodeboks/HTPC mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå