lur4d Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men. Jeg har ikke vondt i hodet eller noe sånt, men jeg kjenner pulsen "slår" oppe i hodet, men det går over etter 5 sekunder-ish. Det varierer hvor ofte. Jeg kan også bli litt nummen i hendene når det skjer. I stad så "smalt" det i øret også, etter pulsen liksom. Føltes nesten som trommehinna skulle ryke. Det startet igår ettermiddag, har ikke gjort noe spesielt. Lenke til kommentar
Diafragma Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Fortell gjerne mer. 1. Føler du deg ellers frisk? 2. Hva gjorde du når dette inntraff? (3. Har du badet, eller hatt hodet under vann i det siste?) (4. Bruker du q-tips i øret?) 5. Blir du fort sliten? 6. Har du noen sykdommer, eller en spesiell sykdomshistorikk du kunne nevnt? 7. Tar du noen medisiner? Nye? Gamle? Osv Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Det har gått over nå, så tror bare det var noe feber av noe slag... men takk for svar! Men kan jo svare på spørsmålene for det om! 1. Ja følte meg helt frisk ellers, bortsett fra litt varm i panna. 2. Hadde vært ute, ikke noe spesielt. 3. Nei, bare i dusjen 4. Nei 5. Nei 6. Har ikke vært syk på over et år tror jeg (bank i bordet), ingen spesiell sykdomshistorikk. 7. Ingen medisiner, har heller ikke brukt noe tidligere, tok et par paracet når dette skjedde, uten at det ble noe bedre, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå