Pilseboben Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hvordan kan jeg herpe brenner´n min uten å fysisk gjøre noe? (garantisak)? kortslutte er ikke et alternativ :?: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Ganne på den kanskje... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Flash med feil firmware eventuelt skru av strømmen under firmware flashing. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 hva med å få en cd til å spinne ukontrolert? fiks en plate så den låser dårlig + kast i plata. skal vel herpe litt ihvertfall.......... men hva er vitsen? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 13:47, Bomboo skrev:Hvordan kan jeg herpe brenner´n min uten å fysisk gjøre noe? (garantisak)?kortslutte er ikke et alternativ :?: Du din lille snylter. man ødlegger ikke ting får og få nye :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 ops [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 14:15 ] Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 din snik.... Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :razz: Hva med og bare selge den og kjøpe deg ny, så har du ivertfall samvittigheten i orden :smile: Håper du ødelegger den og ikke får ny ... ædda bædda :razz: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 1. legg en helt vanlig plate i skuffen. 2. Tøm bensin på plata. 3. Tenn på bensinen og vær rask med å trykke den inn. 4. Nå vil du høre noen merkelie lyder og så plutselig et lite WHOOOFFFF!!!! 5. Nå er hvertfall brenneren di kaputt. Mvh Nissen Lenke til kommentar
30st3n Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Det finnes mange måter: Kjøre forsiktig over den med bil.. Kjøre ikke fult så forsiktig (200) med bil over den. Det letteste er å skru den opp... Ta ut den magneten som sitter øverst i lokket (den som holder fast plata)... for de vil cd spinne opp og løsne... Jeg jobber selv i databutikk for tia og vet at jeg ikke har tid eller råd til å prioritere en så nøye sjekk... Vi sjekker om den funker.. finner at den er feil.. sjekker om det er garanti.. og sender til produsent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå