Emancipate Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg mener 'elv' her Det ser bra ut, Jeg må huske mer setninger 'uansett lengde' Jeg mener lengde av fast stilling og midlertidig stilling er ikke samme, men hva andre forskjeller er det 'besides length' ? bortsett fra lengden. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Hva med 'uansett lengden'? Er det ikke 'regardless of length' Lenke til kommentar
Justified Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hva med 'uansett lengden'? Er det ikke 'regardless of length' Ja, riktig. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 oi, jeg er innkalt til intervjet i Oslo, men må jeg betale flybilleter til Oslo. Håper det er positiv til slutt, jeg er fremdeles glad, slev om jeg skal betale Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tror ikke du skal forvente at arbeidsgiver betaler reiseutgifter for å få deg til et intervju. De må du nok betale selv. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Men vennene mine alltid har reisetugifter betalt Kansje de er innkalt til stor firma? For eksemple, FMC. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 De som selskapet ønsker å hente inn, får nok betalt alt. Men når det er du som ønsker å jobbe der, er det du som må betale, så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Gratulerer med intervjuet hvertfall, selv om du må betale reisen selv! La oss få høre hvordan det går etterpå. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Vanlig praksis er at man får betalt for alle reiser som går fra arbeidsplass og ut til kunde. Alle ansatte som jobber på FMC får betalt alle reiser der de må ut til steder for å fikse noe. Men utgiften fra huset ditt og bort til arbeidsplass er det normalt å måtte betale selv. Unntak kan sikkert gjøres, som nevnt ovenfor, hvis det er en som de ønsker å hente inn. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Hva betyr: Fortell om ditt menneskesyn. ??? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hva betyr: Fortell om ditt menneskesyn. ??? Ærlig talt: ingenting. Jeg håper ikke de stilte dette spørsmålet på jobbintervjuet. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fortell om ditt menneskesyn=Tell me about your view on humanity Ettersom du ikke kommer fra Norge, er de nok mest interessert i å høre litt om kulturen du er oppvokst i, og dine erfaringer i Norge, og gjerne en sammenlikning. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Takk for svar!Tåkelur og dabear! Hva betyr 'vennegjengen din' da? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Vennene dine. haha Takk! Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Et spørsmål,, Hva skal jeg svar om lønn ? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Lønn varierer *MYE*. Har du Master innen IT og noe erfaring, kan du forsøke deg på en lønn rundt 500 000-550 000 i osloområdet. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Lønn varierer *MYE*. Har du Master innen IT og noe erfaring, kan du forsøke deg på en lønn rundt 500 000-550 000 i osloområdet. Kan jeg svar at 'lønn som regel'? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det ga ingen mening, tror jeg. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Det ga ingen mening, tror jeg. Kanskje det er ikke godt å si et spesifikt antall? tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå