Mester7 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Så jeg begynner å bli dritt lei av bærbare pcer til gaming, men siden foreldrene mine er skjilt tar jeg den med frem og tilbake hver uke samt til venner når de har LAN Jeg lurte på om det fantes noen pc bag til stasjonære pcer i likhet med de bærbare? Lenke til kommentar
askebeger Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Husker Thermaltake i gamle dager hadde bag til enkelte av sine. Hva med å få sydd en i nylon/dakronduk? Hva chassie har du? greit at Coolermaster Cosmos 1 og 2 har håndtak, men de veier jo et helt statsbudsjett i uttgangspunktet, så det er heller ikke noe alternativ... Hva med dette Fra spøk til revolver, så aner jeg ikke hvordan det ligger ann idag og det avhenger sikkert også av hva chassie vi snakker om og eventuell tredjepartsleverandører etc. EDIT: TT har fortsatt ser jeg. Sjekk målene så passer de vel også ganske mange andre enn de listet der. Men så var det dette med å gå å reklamere for TT produkter da.....LOL Endret 19. mars 2013 av askebeger Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Jeg hadde en slik en som fulgte med DFI Lanparty SLI DR s939 hovedkortet i 2007 eller.no http://singapore.gum...QAdIdZ213200440 Endret 19. mars 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå