dagfinrud Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Vurderer og dipe bilen til mamma men er det noen som har erfaring med plastidip? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har dippet panseret mitt med sprayboks. Ble såppass fornøyd at jeg skal ta resten av bilen i sommer, da med sprøyte Sprøyter først på et tynt lag som du lar nesten tørke, så drar du på med litt mer på neste. Ha ca 30-40% overlapping av strøkene. La det bli nesten helt tørt før du legger på nytt lag. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Forresten så kommer den ut som dråper som legger seg, og ser helt ræva ut, men det flyter utover før det tørker og blir ganske gjevnt. Finnes oppgraderte dyser til sprayboksene Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Bare vær forsiktig med avfetting, og da særlig petroleumsbasert. 1 Lenke til kommentar
dagfinrud Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Takk for gode svar:-D men har et spørsmål til:-P er det noe Ana ting man må gjøre før man "lakker" bilen?? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vask med avfetting, og gå gjerne over med silikonfjerner for å få best mulig heft CFM: Jeg skal bestille meg en såpe lagd av dipyourcar.com som vasker men ikke ødelegger dip 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå