DanniBananas Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 For et par måneder siden startet jeg en videoblogg/youtubekanal det er i hovedsak lettbeint underholdning uten noen rød trå sålangt, annet enn at jeg ønsker å underholde. Setter enorm pris på om du ser igjennom noen av videoene og sier hva du synes. Er ikke her for å tigge etter subscribers, men prøver selvfølgelig å nå ut til et så bredt publikum som mulig. http://www.youtube.com/user/DanniBananas Lenke til kommentar
DanniBananas Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Hva tenker du er det jeg burde jobbe mest med? Matriale, timing, videokvalitet, audio. Samtlige? Lenke til kommentar
DanniBananas Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Allright! Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det Hva tenker du er det jeg burde jobbe mest med? Matriale, timing, videokvalitet, audio. Samtlige? Det meste handler om materiale, og fremførelse/god video redigering skader ikke, alt annet kan man ta siden. Lenke til kommentar
DanniBananas Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Allright, så du tenker Pri 1. for meg fremover burde være materiale? For så å ta de andre tingene når jeg føler jeg har greit materiale å jobbe med? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Allright, så du tenker Pri 1. for meg fremover burde være materiale? For så å ta de andre tingene når jeg føler jeg har greit materiale å jobbe med? Du burde kanskje skrive ett script om hva du skal si og hvordan setting det skal være, prøv og få noen til å lese gjennom og gi deg litt kritikk før du setter igang og filme det. Lenke til kommentar
DanniBananas Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Høres ut som en god ide, og tusen takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå