InFlamesWeMust Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei Jeg har fått en ny telefon som jeg kjøpte fra Idealdeal.no <---fra QXL. Han var veldig seriøs og ting gikk radig. Desverre, plugger jeg lader i og får opp denne meldingen: Batteriet kan ikke lades, det er et ugyldig batteri. Skift ut batteriet med et orginalt Motorola batteri. wth? Jeg har jo et orginalt et, siden det er et såkalt Motorola Hologram på den. Noen ideer? Google var ikke behjelpelig, har bare søkt på norsk. Prøvd å lades igjennom PC og igjennom strømkontakt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Prøv å ta ut å inn batteriet? Om batteriet faktisk er orginalt, så kan det hende at det har noen kontaktpunkter på selve batteriet som ikke får kontakt med telefonen. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Prøv å ta ut å inn batteriet? Om batteriet faktisk er orginalt, så kan det hende at det har noen kontaktpunkter på selve batteriet som ikke får kontakt med telefonen. Har tatt det et par ganger inn og ut. Det er ikke det. Merkelig nok, følte jeg at den orginale laderen som fulgte med ikke helt passet. Jeg dermed min samsung usb og stakk inn i den. Den gikk rett inn (pga plastikken er tynnere rundt og kommer ikke borti den plastikdelen som beskytter kontakten.) Fikk INGEN slik beskjed da. Og batteriet viste 100 % med en gang. Kan det være grunnen? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Nå fungerer begge laderene. Hmm, jeg hadde ikke "låst" dekeselet med knappen som er på baksiden av telefonen. Den som er i høyre hjørne. Kanskje den presser batteriet ekstra på plass ? Kan også være at jeg nå tørte å trykk den andre laderen, litt lengere inn. Håper det vedvarer seg slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå