Themainthing Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, Jeg har en windows pc jeg bygde for en måned siden, og jeg synes det hadde vært interesant å installere OsX på den også. Har tre hardisker, en ssd til windows, en 2 tb til lagring, og en siste, liten 560gb hardisk fra en gammel pc. Det jeg lurer på er: Kan jeg installerer OSx på den lille 560gb disken og ungå at jeg kanskje ødelegger windows installasjonen min? Kan jeg gjøre en helt ekstern installasjon som ikke påvirker windows-programvaren? Takk for svar! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ha kun den du vil ha OsX på tilkoblet.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Hackintosh krever spesielt utvalgte komponenter hvis du vil kjøre så "ren" OSX som mulig. Anbefaler at du leser deg opp på tonymacx86.com. De har guide og anbefalte komponenter, samt forum og programmer du trenger for å få optimal ytelse. Det er også en egen tråd om dette i Mac-delen av forumet, men tråden er nokså død... Selv har jeg installert akkurat slik du ønsker: Mountain Lion på egen harddisk. SomTaZ skriver, så ha kun den ene harddisken koblet til under installasjonen. Endret 20. mars 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå