Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei! Jeg lurer på om det er noen som har en (helst norsk så jeg slipper toll) nettside med iphone 4-deksler med svampebob-design? Jeg har funnet et par, men bare med dårlige brukererfaringer. Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 http://dx.com/s/iphone+4+spongebob Fri frakt og havner godt under tollgrensa (de setter ned customs value minst 30% av opprinnelig pris) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Ikke vanvittig utvalg, da..... Men tusen takk! Det finnes ikke noen med litt flere å velge mellom? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Der var det bare ett til iPhone 4, liksom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=iphone+4+spongebob+cover&_sop=15 Sorry, gadd ikke å sjekke linken så nøye. På ebay er utvalget kanskje bedre. Om du ser noe går såvidt over tollgrensa kan du be forhandler skrive ned verdien på pakken. Edit: endret linken Endret 19. mars 2013 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Se der, ja! Takk skal du ha! Hva mener du med å skrive ned verdi på pakken? Har alltid betalt toll når jeg har bestilt fra utlandet, så akkurat det har jeg ikke vært borti. Hva har det å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg blingser litt på toll og moms selv. (Moms er vel når pakken er over 200 kr) Er iallefall det jeg snakker om. Når du ber forhandler sette "customs value to..." så oppgir de på pakken at den koster x dollar, men i virkeligheten betalte du mye mer for den. Da vil den gå gjennom tollen uten at du slipper å betale moms. Så vidt meg bekjent er det ikke toll på elektroniske gadgets etc. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg blingser litt på toll og moms selv. (Moms er vel når pakken er over 200 kr) Er iallefall det jeg snakker om. Når du ber forhandler sette "customs value to..." så oppgir de på pakken at den koster x dollar, men i virkeligheten betalte du mye mer for den. Da vil den gå gjennom tollen uten at du slipper å betale moms. Så vidt meg bekjent er det ikke toll på elektroniske gadgets etc. Ahh. Takker. =) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det blir ingen ekstra gebyrer på disse billigtingene. Alt man trenger å tenke på er prisen i annonsen, intet mer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå