Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter; Hva er det BESTE dama kan gjøre med dere i senga?

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en fyr i noen uker nå, som jeg var veldig gira på før vi fikk skikkelig kontakt også.

Vi ligger sammen og begge er veldig fornøyde med sexen.

Jeg synes han er kjempegod og han (sier ihvertfall) at han synes jeg er det også.

Vi varierer og forteller hverandre hva vi liker av stillinger osv.

Jeg liker denne fyren utrolig godt og håper det kan bli noe mer senere.

Jeg vil få han til å være helt vill etter meg. Jeg vil gi han den beste sexen han har opplevd! :D

Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67 Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67

Det funket ikke for meg, så du er herved advart! Nå det gjelder det du egentlig spurte om har jeg ikke så mye å komme med, men kommunikasjon er veldig viktig :) Spør han om det er noe han kunne tenke seg å prøve, noen fantasier, hva han synes er best osv osv. Prøv deg fram!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så er det bare å runke/suge til han kommer. Først da kan du finne ut om du har truffet riktig. Når han kommer vokser prostata og blir kjempehard, akkurat som en nøtt. Ca på størrelse med en stor drue eventuelt plomme.

Så du kjenner ikke prostata før det går for han? Man må gjette seg fram?

Skal man kile sånn ca der man tror prostata ligger bare fram til han kommer, eller skal man fortsette i det det går for han også?

Pleier det å bli "grisete"? Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67 Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67

Lenke til kommentar

Så du kjenner ikke prostata før det går for han? Man må gjette seg fram?

Skal man kile sånn ca der man tror prostata ligger bare fram til han kommer, eller skal man fortsette i det det går for han også?

Pleier det å bli "grisete"? Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67 Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67

Nei, alt kjennes ganske likt ut inni der for å være ærlig. Men når han nærmer seg orgasme kjenner man den tydelig, så da husker man det til neste gang. Jeg har pleid å trykke mot den støtvis under orgasmen, det er visst det som gjør at det blir så intenst.

Aldri opplevd noe gris i det hele tatt. :-) Anonym poster: 0011a8decc8d095ea62d572f33f57382

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...