Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter; Hva er det BESTE dama kan gjøre med dere i senga?

Anbefalte innlegg

Damer kan jo også svare på dette selvfølgelig. Hva er det som virkelig får dem til å komme som raketter?

Sikkert tusen slike tråder men whatever.

Har holdt på med en fyr i noen uker nå, som jeg var veldig gira på før vi fikk skikkelig kontakt også.

Vi ligger sammen og begge er veldig fornøyde med sexen.

Jeg synes han er kjempegod og han (sier ihvertfall) at han synes jeg er det også.

Vi varierer og forteller hverandre hva vi liker av stillinger osv.

Jeg liker denne fyren utrolig godt og håper det kan bli noe mer senere.

Jeg vil få han til å være helt vill etter meg. Jeg vil gi han den beste sexen han har opplevd! :D

Ingen av oss er på noen måte nybegynnere, men jeg ønsker innspill fra dere gutta om hva det desidert beste dama kan gjøre med dere er? Skjønner jo at alle like forskjellige ting, og jeg lærer jo hva denne fyren liker og ikke. Men jeg ønsker å overraske litt med noe han kanskje ikke har prøvd før/så ofte? :)

Takker for svar!

Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67 Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Penishode er UTROLIG sensitiv når det går for oss. Å suge på den mens det går for oss er utrolig digg og gir oss et større orgasme. Du trenger ikke svelge, men bare ta imot i munnen så eventuelt spytt ut.

Støttes ikke! Forskjell på folk osv, men det kan være forbanna ubehagelig at noe er borti penishodet like etter utløsning om man er mer sensitiv enn AvidGamer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Preferanser i senga er omtrent like individuelle som politiske meninger. AvidGamers idé ville ikke vært noe særlig moro for meg heller. Penishodet er ufattelig sensitivt like under og etter utløsning, til det punktet at det gjør direkte vondt om noe er borti.

Selv liker jeg bare at jenta tar over helt en gang i blant, og dominerer meg litt.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Hva mener du? Er vel vanlig å bli forelska i noen man "holder på med"?

Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67

Jeg vet ikke om jeg kan forstå riktig her.

Jeg tror at

1.'Vi ligger sammen og begge er veldig fornøyde med sexen.'er nok hvis dere vil 'bli noe mer senere'

2.Det er bedre å være 'sjenert&konservativ' først, da 'makelig&deilig' etterpå. Det er ikke en god ide å være motsatt.

Lenke til kommentar

Jente her.

-Har god erfaring med å stimulere prostata på typen min. Tok litt tid før jeg fikk lov, men å suge han samtidig som jeg gjør det, DA kommer han noe ekstremt. Er vel noe man bør være veldig trygg på hverandre for å gjøre, de fleste gutter tenker æsj med en gang, så man må lirke og lure litt ;-) Men når man endelig får prøve, så er det visst ingen sjanse til å få like god orgasme uten.

-Det å sitte oppå og få til jokke-bevegelsen med å "shake ass" blir også godt tatt imot. Da får man jo til bevegelsen superfort, og det tar ikke mange sekundene før øynene hans ruller bakover. Gjerne la han holde på rumpa for å hjelpe deg, da blir det ikke så tungt og det går enda kjappere.

-Både oppå og under kan man prøve å kun bruke bekkenet til å lage bevegelser. Be han ligge helt rolig, eventuelt holde seg over deg helt rolig. Ved å kun bruke bekkenet vil du stimulere forskjellige punkter på penis for hver bevegelse, så det blir som en massasje av penis i samme slengen. Er du heldig ligger dere sånn at strengen blir mottaks-punktet, visstnok ubeskrivelig godt.

De tre tingene der er det som får fyren min til å gå bananas ihvertfall. Selvfølgelig må man jo prøve å finne ut hva akkurat han liker, men ved å lytte litt på pust og lyd så finner man fort ut hva som funker og ikke. Viktigste er vel å kunne snakke om det, jeg spør ofte om det og det er godt, om det var bedre da jeg gjorde sånn og så videre.

Glemte en ting. Om du sitter oppå, prøv å sette bena fremfor deg, mens du lener deg bakover og holder deg oppe på hendene. Det er ikke stillingen som er så veldig god i seg selv, men tenner som bare det fordi han da får se hele deg og ikke minst at han selv går inn og ut av deg. Husk lys ;-) Anonym poster: 0011a8decc8d095ea62d572f33f57382

Lenke til kommentar

Hvordan går jeg fram når jeg skal finne hans prostata?

Skjønner jo at finger'n må inn bakluka, men dette kan jeg se for meg at jeg faktisk får han med på. Han sa en gang han var full at han kunne tenkt seg å prøvd det.

Man bruker langfinger og glidemiddel da eller?

Må man langt inn? Har du noen tips eller råd om hva man kan eller absolutt IKKE må gjøre når man roter bak der osv?

JIN: skjønner at du mener vi har tatt dette feil vei. Men har eksempler på kompiser som har fått seriøse følelser for "fuckfriends" før. Dessuten ser vi vel ikke på hverandre som fuckfreinds, men ikke som kjærester heller. :/

Håper han vil ha meg som kjæreste etterhvert. Nå er det heller ikke sånn at det første vi gjorde var å ligge med hverandre. Vi hadde *kremt* èn lang kveld før det hvor vi satt og snakket og ble kjent i mange timer. Så på neste treffet så skjedde det bare.

Og nå vil jeg bare tilfredstille han og bli den beste dama han har ligget med! :)

...Og kjæresten hans. Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67 Anonym poster: b9ab4215a1b5a40f580ce1760d7f3f67

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan går jeg fram når jeg skal finne hans prostata?

Skjønner jo at finger'n må inn bakluka, men dette kan jeg se for meg at jeg faktisk får han med på. Han sa en gang han var full at han kunne tenkt seg å prøvd det.

Man bruker langfinger og glidemiddel da eller?

Må man langt inn? Har du noen tips eller råd om hva man kan eller absolutt IKKE må gjøre når man roter bak der osv?

Ta den inn så du kan "vinke" mot pungen på en måte. Bruk gjerne langefinger, man blir sliten i fingeren! Glidemiddel er must, har du lange negler kan det være fint å bruke en kondom utenpå også.

Se på fingeren og tenk den delt i tre av leddene. Før den inn så du får den så langt inn at lukkemuskelen er rundt nederste leddet, eller midt på den biten. Så er det bare å runke/suge til han kommer. Først da kan du finne ut om du har truffet riktig. Når han kommer vokser prostata og blir kjempehard, akkurat som en nøtt. Ca på størrelse med en stor drue eventuelt plomme.

Du stimulerer ved å dytte gjentatte ganger på en måte, akkurat som om du skulle stimulert ditt eget g-punkt. Bruk vinke-bevegelsen på de to ytterste leddene.

Første gangen kan være en liten sjokkopplevelse for han, så ikke overdriv da. Det kan bli litt for intenst, men dette får man trent opp etterhvert. :-) Lykke til, deg er utrolig tennende å se partneren "klikke" av noe han aldri har opplevd før! Anonym poster: 0011a8decc8d095ea62d572f33f57382

Lenke til kommentar

Bare sier det: Hadde kjerringa stikki fingern sin oppi ræva mi hadde jeg blitt forbanna.

Ting skal ut der å ikke inn :)

Men sikkert noen som liker den slags også.

Liker ikke du å putte en finger opp i hu da? Eller å ha analsex? ;) Er vel ikke verre for deg enn det er for henne?

Dere mannfolk er så redde for å prøve nye ting.. De fleste menn som har prøvd det elsker det. Faktisk ikke hørt noe annet enn det. Men det går igjen at de måtte overtales lenge for å tørre. Anonym poster: 0011a8decc8d095ea62d572f33f57382

• Liker 1
Lenke til kommentar

Liker ikke du å putte en finger opp i hu da? Eller å ha analsex? ;) Er vel ikke verre for deg enn det er for henne?

Dere mannfolk er så redde for å prøve nye ting.. De fleste menn som har prøvd det elsker det. Faktisk ikke hørt noe annet enn det. Men det går igjen at de måtte overtales lenge for å tørre. Anonym poster: 0011a8decc8d095ea62d572f33f57382

Sorry mac, men jeg liker ikke anal sex :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...