Fagget Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei jeg bestilte ett skjermkort igår fra cdon.com http://cdon.no/elektronikk/sapphire_radeon_hd7950_vapor-x_boost_3gb_ddr5_2xdvi_hdmi_displayport_full_retail_pcie-21459337 å det står varene pakkes. noen som vet hvor lang tid det kan ta før jeg får varen? for håper på og få den til The Gathering:) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei jeg bestilte ett skjermkort igår fra cdon.com http://cdon.no/elekt...l_pcie-21459337 å det står varene pakkes. noen som vet hvor lang tid det kan ta før jeg får varen? for håper på og få den til The Gathering:) tok meg 5 dager, og ikke ta med lørdag og søndag for de dagene teller ikke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 CDON er raske etter min erfaring. Alltid mottatt det jeg har bestilt etter 2-4 dager. Lenke til kommentar
Fagget Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 hmm ok jeg er litt redd for att jeg ikke skal få det før the gathering har hørt att det er en drittbutikk nor det gjelder leveranse Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 hmm ok jeg er litt redd for att jeg ikke skal få det før the gathering har hørt att det er en drittbutikk nor det gjelder leveranse De leverer aldri etter tiden Lenke til kommentar
troari Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Har bare gode erfaringer med CDON.com hvis del på lager kommer den raskt. Kun internett ved reklamasjon. Men var veldige greie når en jeg kjenner hadde lagt simkortet inn uten medfølgende mal og det satt seg fast. Alt ble ordnet rask og uten utlegg. Han var kjempefornøyd! Endret 19. mars 2013 av troari Lenke til kommentar
Fagget Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 ja ok takker for svar. har god følelse nå på att jeg får det før tg får bare håpe på det beste Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Handlet mye hos CDON.com og har ikke mye negativt å si egentlig. De bruker konsekvent 1 dag mer enn de raskeste på å få sendt varene, men det går ann å leve med. Dag 1: Bestilling (og pakking om du bestiller tidlig på dagen) Dag 2: Pakking (og sending om du bestilte tidlig dag 1) Dag 3: Sendt fra sverige. (eller ankommer hos posten oslo om du bestilte tidlig dag 1). Dag 4: Ankommer postens sorteringssentral i oslo tildilg om du bestilte sent dag 1. Etter dette er det alt etter hvor du bor i landet hvor lang tid det tar å få pakken. For meg i stavanger får jeg pakken dag 4 (om jeg bestilte tidlig dag 1) eller dag 5 etter bestilling. Det er snakk om virkedager, ikke helger. Ihvertfall er de alltid konsekvente, så jeg vet at etter bestilling går det maks 5 virkedager med mindre posten roter det til. Endret 19. mars 2013 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå