SmartinG Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ja, jeg må finne ut hvor mange mennesker i verden som bruker Engelsk som 2.språk... Trenger hjelp her! Mvh Martin Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Btw: jeg prøver ikke å jukse her assa! Bare så dere vet det... Det er et slags prosjekt, så vi kan bruke alle hjelpemidler vi kan. <psycho Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 din google funker like bra som vår.. Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Tror du ikke jeg har prøvd? Men bare glem det uanz, har fått svar fra noen andre! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 pluss minus 1 milliard Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ca 2 milliarder, eller 2 Billions | two billions of people. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ca 2 milliarder, eller 2 Billions | two billions of people. nei det er nesten 1 milliard det ikke mer lærte vi denne uka Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det er rundt 400 millioner mennesker som har engelsk som sitt førstespråk og i tillegg rundt 200 millioner mennesker som bor i land der de har engelsk som offisielt andrespråk.Rundt 300 millioner mennesker har eller har hatt engelsk som fremmedspråk. Lenke til kommentar
guom Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ja, jeg må finne ut hvor mange mennesker i verden som bruker Engelsk som 2.språk... Trenger hjelp her! Mvh Martin Får du stryk da? hvis du ikke finner det ut? Har læreren din fasit liksom? Ellers er det bare å jukse i vei. Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 takker for svar folkens! Nei, læreren har ikke fasit, så det er bare å jukse i vei <---Digger den smilien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå