Gå til innhold

Ryan Joseph Giggs - "From Hero To Zero"


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

I mine øyne er Giggs en legende, og det er ikonet på fotballbanen jeg vil huske resten av min levetid. Det som har skjedd i privaten bryr jeg meg ikke stort om, og orker ikke sette noe minus i margen pågrunn av det. Det er mange drittsekker av noen fotballspillere på privaten, men jeg har bedre ting å gjøre enn å hate på en manns skyggesider.

Lenke til kommentar

Tja, det får være opp til hver enkelt. Legende er ikke akkurat noen liten tittel og få, så hvis noen vil at de skal være rene på privaten i tillegg så forstår jeg det. Det JT gjorde er en del av grunnen til at jeg regner feks Lampard og Drogba som større spillere.

Lenke til kommentar

Kamp 1000 var mot Real Madrid, så det er passert.

Det blir nok vanskelig for nokon å ta igjen det han har gjort og spesielt for ein klubb. Spelarar som skal gjere det må slå gjennom tidleg, ha få lengre skadeavbrekk, tole store mengder kampar kvar sesong og halde på til dei er på omtrent same alder som Giggs no. Det kan sjølvsagt hende at betre treningsmetoder, betre medisinske apparat rundt klubbane og sånt kan føre til at spelarar kan halde det gåande lenger, men det er stort sett eit faktum at utespelarar ikkje vil vere førstevalget lenger når dei nærmar seg 40, rett og slett fordi det som oftast vil finnast yngre spelarar som kan bekle same posisjon og som vil ha meir futt i beina. Det som er spesielt med Giggs som fotballspelar er at han heile vegen har vore bevisst på at han må fornye seg om han skulle ha sjansen til å halde fram som fotballspelar. I dag vart det mellom anna publisert eit lengre stykke om Giggs på manutd.com der det blir trekt fram at han ikkje var nøgd med kvaliteten på innlegga sine og tilogmed prøvde å spele dart og tennis med venstre hand(skriver med høgre) for å styrke hjerna sin kontroll over den mindre dominante halvdelen av kroppen.

Lenke til kommentar

Jeg beundrer fotballspillere for deres prestasjoner på banen, og derav dømmer jeg de også deretter.

 

Det er for meg komplett irrelevant at han har drevet med "ufyseligheter" på fritiden, han er da en voksen mann og tar sine egne avgjørelser. Med det sagt; Jeg støtter ikke hans valg, men det er ikke opp til meg å bedømme det.

 

Han kommer til å bli husket som en inspirasjon, en læremester og en utrolig fotballspiller, ihvertfall i mine øyne.

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Så Giggs er altså ikke en legende, fordi det kan komme en fotballspiller en eller annen gang i fremtiden som overgår hans prestasjoner. I tillegg skal vi trekke inn underbukse-saker som har skjedd utenfor fotballbanen. For min del holder det at han har vært en hedersmann fotballbanen, så lenge jeg kan huske.

 

Giggs er en PL-legende - og ingenting han gjør utenfor banen kan endre det. Ingenting. Selv ikke om han har småbarn innelåst i kjelleren som mates med gress fra Anfield. Det hadde gjort ham til en veldig, veldig syk mann, men fortsatt en legende.

Lenke til kommentar

Skal like å se den dagen en annen spiller enn Giggs runde over 900 kamper for United, eller vinne 13 ligagull, noe Giggs er i ferd med nå. Vinner United ligaen i år har Giggs like mange gull som Arsenal :green:

 

At det skjer i din levetid er langt fra sikkert, mest sannsynlig ikke. Men det er noen som burde tenke over hva ord som "aldri" betyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...