vhfs82 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, jeg har en Asus Eee PC 1001px. Den har nettopp blitt formatert. (ikke av meg). Problemet nå er at jeg får ikke mutet lyden, hverken ved hjelp av Fn-tasten, eller mute-alternativet når jeg velger volumsymbolet nede i høyre hjørne på skjermen. Volumjusteringen fungerer som den skal. Vedkommende som formaterte pc-en har prøvd å hjelpe meg, men får det ikke til. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, jeg har en Asus Eee PC 1001px. Den har nettopp blitt formatert. (ikke av meg). Problemet nå er at jeg får ikke mutet lyden, hverken ved hjelp av Fn-tasten, eller mute-alternativet når jeg velger volumsymbolet nede i høyre hjørne på skjermen. Volumjusteringen fungerer som den skal. Vedkommende som formaterte pc-en har prøvd å hjelpe meg, men får det ikke til. Noen som har noen forslag? Sjekk alle instillinger... finnes en løsning på dette... PRØV deg frem! Lenke til kommentar
vhfs82 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Sjekk alle instillinger... finnes en løsning på dette... PRØV deg frem! Takk for et innholdsrikt/hjelpsomt svar.. Jeg har letet etter en løsning alle plasser jeg kommer på.. oppdatert alle drivere jeg finner og googlet alle kobinasjoner jeg kommer på av problemet.. finner ingen tråder som omhandler dette heller. Derfor jeg spør her. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Takk for et innholdsrikt/hjelpsomt svar.. Jeg har letet etter en løsning alle plasser jeg kommer på.. oppdatert alle drivere jeg finner og googlet alle kobinasjoner jeg kommer på av problemet.. finner ingen tråder som omhandler dette heller. Derfor jeg spør her. Send inn til tech support da vel Lenke til kommentar
vhfs82 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Send inn til tech support da vel Takk for tipset. Mens jeg venter på svar der, kanskje noen har noen ideer? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Om volumbryteren virker som den skal, er det kanskje bare å senke den helt i bunn.? Et alternativ til mute funksjon kanskje.. Lenke til kommentar
vhfs82 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Det er det selvfølgelig, men kunne tenkt meg å få fikset mute-funksjonen uansett om ikke annet så bare for å finne ut hva som var problemet med den og lære noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå