batxi Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Hei. Lurer på om noen vet om et mobilabonnement som er rimelig, men som har mye mobildata. Kan noen hjelpe meg meg med det? Endret 19. mars 2013 av batxi Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Om det skal være billig og data er det eneste du bryr deg om: http://www.telio.no/privat/mobil/abonnement_og_priser/fri_data/fri_data 1 Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvis du har lyst på litt av alt anbefaler jeg talkmore alt i ett - 200 kr i måneden. Du får de to månedsavgiftene gratis om du blir vervet og det er bindingsfri. Du får da 600 sms,mms og 600 ringeminutter og 1000mb Hvis du vil bli vervet så er det bare å sende PM Lenke til kommentar
S.Eternal Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Djuice har samme pakke som talkmore for -199kr i måneden. 600/600/600/1000. Blir det for lite data kan du i tillegg til abonnementet ordne en tilleggstjeneste med navn +data. Da får du 3000mb mer i måneden. Ser også at de 3 første månedene med +data er gratis. Er det KUN databruk du er ute etter er det mulighet for å ta i bruk ett mobilt bredbåndsabonnemnet i mobilen. Men ikke mulighet for ringing og slikt da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå