bureaucrator Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har hørt at Abits IS7- og IC7-hovedkort , selv om de er gode til overklokking, har problemer med å kjøre 1Ghz fsb synkront med minne. Har også hørt at de skulle fikse dette i en biosoppdatering. Har de fikset dette? Dessuten: hvilke hovedkort, bortsett fra Asus' P4C800 er det som KAN kjøre 1 Ghz synkront? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Vet ikke helt om jeg skjønte hva du spurte om, men hvis du tenker på å kjøre f.eks 500MHz ram i dual, så skal vel de fleste i875/865 korta kunne kjøre en fsb på 250, slik at en PC4000 brikke kjører på 500MHz. I dual blir det vel 1000MHz. Men det kommer vel litt på hvilken prosessor du har. Til all right: Kan ikke du slutte med de tåpelige postene dine. Finn deg heller et Donal Duck forum eller noe slikt å spam på :-? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har hørt at Abits IS7- og IC7-hovedkort , selv om de er gode til overklokking, har problemer med å kjøre 1Ghz fsb synkront med minne. Har også hørt at de skulle fikse dette i en biosoppdatering. Har de fikset dette? Dessuten: hvilke hovedkort, bortsett fra Asus' P4C800 er det som KAN kjøre 1 Ghz synkront? Antar det er 255 fsb-buggen du siktar til. Med eldre bios er ikkje korta stabile med 1:1 setting på ram og fsb over 255. Dette er fiksa i nyaste bios (huske ikkje kas bios det vart fiksa i, men den nyaste er iallefall iorden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå