Rkskaar Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg sliter med en test for å logge meg inn på Nordea sine nettsider, jeg må ha 7 punkter i orden for å komme inn. http://www.nordea.com/eng/services/markets...m=emarkets_req# Får FAILED på nr 6 og 7. Nr 6 omfatter maskinens manglende evne til å kjøre Java. Nr 7 omfatter Microsoft VM 3802. XP Explorer 6.00.2600 Opera 7.11 Alle Update innstallert Noen som har forslag? Lenke til kommentar
midgard Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har hatt det samme problemet når det gjelder DNB sine nettsider. Jeg kjørte ad-aware og tok vekk endel heller tvilsomme programmer som var på pc'en. Etter en restart da virket det bra, og det har virket siden! :wink: Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Jeg fikk ordnet saken selv, etter mye klussing. Jeg har akkurat innstalert XP på nytt, og har ikke fått med meg alle updatene. Hadde også frittstående Java ( ikke via SP1). Det var med på å lage krøll. Nå er det hvertfall i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå