Burgermix Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, jeg har tenkt å bestille fotballsko fra Prodirectsoccer. Det jeg ikke er sikker på er hvor mye jeg må betale. Sko: 120£ Delivery: 18,5£ Exvat to pay: 118,5£ Må jeg betale for alt dette? Hva er egentlig exvat? Er det mulig å unngå å betale det ved å be dem sende skoa som en gave? Takk for svar! - Semir Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Exvat er summen av Sko og Porto etter at engelsk moms (VAT) er trekt ifra. Så det er nettopp 118.5£ du skal betale. Og så må du antagelig betale norsk moms ved fortolling i norge. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Skoene og fraktprisen blir til sammen 118,5 pund som du må betale. Siden det er over 200kr må du betale tollavgift i tillegg. Noen nettsteder skriver "gave" på sine pakker for å unngå selve tollavgiften om jeg ikke tar feil. Endret 20. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Burgermix Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Tusen takk! Da er det bare å bestille skoa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå