Kurt Lekanger Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Lanserer Xperia SP og Xperia L i mellomklassesegmentet.To nye til Sonys vårkolleksjon Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er det like dårlig innsynsvinkel på disse som det er på Xperia Z så ja morna... Lenke til kommentar
Ole-Jørgen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Syntes det er rart at de klarer å putte inn en dedikert kameraknapp på disse her, men ikke på Xperia Z . Lenke til kommentar
raysv Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er det like dårlig innsynsvinkel på disse som det er på Xperia Z så ja morna... At folk i det hele tatt gidder å henge seg opp i innsynsvinkelen på en mobil er jo smått utrolig, hva er det dere bruker den til? 5 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 De trenger den til å vise andre folk det kule oppsettet sitt. 1 Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Når innsynsvinkelen er på rundt 10 grader før bildet blir til skummet kulturmelk - ja da gidder jeg å bry meg. 2 Lenke til kommentar
Anders-1982 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Til de som klager over innsyn vinkel på Zen, har dere testa den? Neppe, jeg har den, og har ikke merket noen forskjell fra noen annen tlf jeg har hatt.. Men så kan det jo hende jeg bare har hatt mobiler med dårlig innsyn... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg har Z'en - og det er åpenbart den er levert med to forskjellige display - det ene fra Sharp visstnok og det andre fra Firstprice (tydeligvis). 1 Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Syntes det er rart at de klarer å putte inn en dedikert kameraknapp på disse her, men ikke på Xperia Z . Xperia Z med dedikert kameraknapp heter Xperia ZL. (ingen glass flate på baksiden) Denne kommer dog ikke til Norden.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er det bare jeg som synes det begynner å bli seriøst mange forskjelige Sony modeler der ute? Klarer ikke å følge med lenger jeg. Det kan da ikke være nødvendig å gi ut 3 nye modeller annenhver måned? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Og der solgte jeg mine Sony-aksjer. Trodde de skulle levere godmobil på godmobil som leverer gode specs, kult design samt vann og støvtett, men der gikk dem glipp av ett stort marked. Synd, Xperia V og Z startet så bra.. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er det like dårlig innsynsvinkel på disse som det er på Xperia Z så ja morna... Hei, slutt og klag på Sony,, Sony lager veldig fine mobiler om dagen, ganske gode, solide, vantette telefoner. Ser at du henger deg på innsynsvinkel,,greit, jeg respekterer alle ,men herregud, du finner aldri en feilfri telefon, alle har sine svakheter, Eks. Samsung ,,,samme design i flere år på rad, plastik , noe som irriterer meg mest er den blåaktig skjermen. Iphone: samme design i flere år ,,med bitte små skjerm. bare for å nevne noe. 'Ikke noe vondt ment. 1 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Syntes det er rart at de klarer å putte inn en dedikert kameraknapp på disse her, men ikke på Xperia Z . Tror det har noe med vantett å gjøre. Vantette tel. har ikke dedikert kameraknapp. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Xperia SP har alle forutsetninger for å bli en bestselger i dette segmentet. Mellomklassen har blitt en svær grå masse av telefoner som skiller seg fint lite fra hverandre utover logoen og designet på telefonen. Selv om SP garantert vil ligge i øvre del prismessig tror jeg designet og ikke minst de høyst respektable spesifikasjonene kan dra en del kunder. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hei, slutt og klag på Sony,, Sony lager veldig fine mobiler om dagen, ganske gode, solide, vantette telefoner. Ser at du henger deg på innsynsvinkel,,greit, jeg respekterer alle ,men herregud, du finner aldri en feilfri telefon, alle har sine svakheter, Eks. Samsung ,,,samme design i flere år på rad, plastik , noe som irriterer meg mest er den blåaktig skjermen. Iphone: samme design i flere år ,,med bitte små skjerm. bare for å nevne noe. 'Ikke noe vondt ment. I rest my case 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Jeg har Z'en - og det er åpenbart den er levert med to forskjellige display - det ene fra Sharp visstnok og det andre fra Firstprice (tydeligvis). Vær snill og ikke dum deg så veldig ned. Dette innlegget gjør at du virker lite intellektuelt rustet, selv om det sikkert ikke er tilfellet. Bare la det være, Xperia Z har fått enormt med priser og Amobil skrev at det var den beste mobilen de noen gang hadde testet med skarpere og bedre skjerm enn Galaxyen. Let it go, get over it, be smart... Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Hei, slutt og klag på Sony,, Sony lager veldig fine mobiler om dagen, ganske gode, solide, vantette telefoner. Ser at du henger deg på innsynsvinkel,,greit, jeg respekterer alle ,men herregud, du finner aldri en feilfri telefon, alle har sine svakheter, Eks. Samsung ,,,samme design i flere år på rad, plastik , noe som irriterer meg mest er den blåaktig skjermen. Iphone: samme design i flere år ,,med bitte små skjerm. bare for å nevne noe. 'Ikke noe vondt ment. Helt enig. Ble jævlig furt da jeg så designet på Galaxy S3 da jeg hadde sett frem til en mobil med quadcore da jeg har S2 i dag. Makan til styggere design og en mobil preget av homsefornemmelser har jeg ikke sett. Blir bare lei meg når jeg ser mannfolk plukke opp en hvit S3 fra lomma med det runde og feminine designet. Så kommer S4 og skuffer like mye igjen. Men, så kom Xperia Z som er noe av det vakreste jeg har sett og med sinnsvake specs som moser alt annet. Så ja, bli en Z på meg gitt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Det er ganske latterlig å se noen først klage over ett annet innleggs intellektuelle kvalitet og deretter kommer med "en mobil preget av homsefornemmelser" som argument. AtW Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Det er ganske latterlig å se noen først klage over ett annet innleggs intellektuelle kvalitet og deretter kommer med "en mobil preget av homsefornemmelser" som argument. AtW Var det ...vanskelig... for deg å forstå at det var min "figure of speech" eller? Folks måter å beskrive en følelse på har ingenting med intellektualitet å gjøre. Men å derimot snakke om et meget prestisjefylt og verdensklasse-produkt som firstprice kvalitet virker å ha noe med intellektualitet å gjøre, og derfor kommenterte jeg som jeg gjorde. At du ikke klarer å se så enkle forskjeller kan jo kanskje komme av andre grunner? EDIT: Det kommer forresten nesten aldri annet enn negativt ladede innlegg fra deg AtW, så det var jo egentlig bare å forvente Endret 27. mars 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg