Joachim_F Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Windows-versjonen lanseres snart på Steam. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Fikser dem stuttering når man hopper eller går rundt som er på X360 versjonen, så kjøper jeg det på Steam Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Fikser dem stuttering når man hopper eller går rundt som er på X360 versjonen, så kjøper jeg det på Steam Merka ingen stuttering i hele spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Merka ingen stuttering i hele spillet. Min nyeste Halo 4 Limited Edition X360 har stuttering i det spillet, noe som er synd fordi selve spillet er greit nok, men dras ned av tekniske feil. Det er irrelevant om du ikke har problemer med spillet, når jeg har det. Jeg kunne forklart dypere hva stuttering eller frameskipping er. Her er det andre http://www.gamefaqs....39-fez/62530762 som har samme problem. Det hjelper så lite med å renske cache da det kommer tilbake igjen. Om det kommer en Steam demo og disse problemene forsvinner så er jeg fornøyd. Ser for meg 1920x1080p og 60 FPS uten stuttering, ahh for en drøm Endret 19. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Min nyeste Halo 4 Limited Edition X360 har stuttering i det spillet, noe som er synd fordi selve spillet er greit nok, men dras ned av tekniske feil. Det er irrelevant om du ikke har problemer med spillet, når jeg har det. Jeg kunne forklart dypere hva stuttering eller frameskipping er. Her er det andre http://www.gamefaqs....39-fez/62530762 som har samme problem. Det hjelper så lite med å renske cache da det kommer tilbake igjen. Hvorfor drar du fram halo her??? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Hvorfor drar du fram halo her??? Følg med i timen: iToMaN @ Min nyeste Halo 4 Limited Edition X360 skrev jeg. http://www.elkjop.no...limited-edition Fordi det er den X360en jeg har, derfor den nyeste modellen der ute der FEZ ikke kjøres uten feil som trekker ned helheten. Endret 19. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Følg med i timen: iToMaN @ Min nyeste Halo 4 Limited Edition X360 skrev jeg. http://www.elkjop.no...limited-edition Fordi den X360en har jeg, derfor den nyeste modellen der ute og den har problemer med FEZ. Såg ikke den. Jeg har samme konsoll som deg og har ingen problem med Fez eller noe annet. Du har vel bare hvert uheldig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Såg ikke den. Jeg har samme konsoll som deg og har ingen problem med Fez eller noe annet. Du har vel bare hvert uheldig. Da har du vært heldig, men merkelig er det når vi har samme hardware og den ene har helt stabilt FEZ og den andre har ikke. Trodde det ikke skulle være mulig da dette er XBLA spill og ikke på en disk der en disk kunne vært ripete osv som forårsaket det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Da har du vært heldig, men merkelig er det når vi har samme hardware og den ene har helt stabilt FEZ og den andre har ikke. Trodde det ikke skulle være mulig da dette er XBLA spill og ikke på en disk der en disk kunne vært ripete osv som forårsaket det. Kjenner flere med samme konsoll som ikke har hatt noe problem. Vi har vell vert heldige vi da. Hurra for oss. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Da har du vært heldig Hvem som er heldig eller uheldig kommer an på hva som er normen. Ettersom det virker som at du er en av få er det nok du som har vært uheldig Det er ihvertfall ikke spillet det er noe galt med, men konsollen(e). Lenke til kommentar
9x1 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Crossbuy med Vita hadde vært fett! Lenke til kommentar
Syv Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Endelig kan jeg spille til musikken jeg har hørt på i måneder. Fantastisk soundtrack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå