dEEp_FisH Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har et problem :x , mest sansynligvis noe med windows. Jeg kjører Windows XP Professional Norwegian. Har installert servicepack 1 på maskinen pluss noen andre sikkerhetsoppdateringer. Når jeg har valgt avslutt fra startmenyen i windows så tar det mellom 3 og 10 minutter før maskinen begynner å skru seg av. I mellom tiden kan jeg ikke bruke/åpne noen programmer fordi windows avslutter. Er det noen som vet hva dette problemet skyldes og om det er noen patcher/program jeg kan installere for å fikse dette? :-? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 du har sikkert noe annen dritt på maskina. lag en slipstreamed windows xp-cd, formater, reinstaller med den cd'en, legg inn alle oppdateringer. funker hver gang. litt fishy løsning, men du vil ikke angre. Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Sjekk denne siden. Dette har også hjulpet mange med Nvidia kort og samme problem: In Control Panel | Administrative Tools | Services, stop the Nvidia Driver Helper service. Søker du etter feks "windows xp shutdown" i google.com, finner du masse rart. Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Slipstream..? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå