Klossmajoren Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Finnes det noen vesker som inneholder mye kloroform? Tenker da ikke på ren kloroform så klart, men noe annet som inneholder store mengder kloroform Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Hva skal det brukes til? Blir vel et spørsmål om hvor jeg kan få tak i acetone nå.... Kan det fås tak på vanlige butikker? Biltema eller liknende? Eller må man til spessial butikker da? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Du skal ha tak i noe kraftig løsemiddel ja? Kloroform er jo prima, aceton får du tak i de fleste steder der de selger maling og lakk. Feks biltema Om du skulle få tak i kloroform må du passe på å ikke utsette det for sollys, da dannes fosgen, som er en veldig giftig gass. 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Du skal ha tak i noe kraftig løsemiddel ja? Kloroform er jo prima, aceton får du tak i de fleste steder der de selger maling og lakk. Feks biltema Om du skulle få tak i kloroform må du passe på å ikke utsette det for sollys, da dannes fosgen, som er en veldig giftig gass. excellent, men jo, takk for feedback! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Pass på at du ikke legger igjen DNA. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Pass på at du ikke legger igjen DNA. Jeg vil kanskje lage meg pølser jeg. Endret 19. mars 2013 av speedskater Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Apoteket, si du skal utstoppe sommerfugler eller noe? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Kloroform kan jo brukes til flere ting enn voldtekt folkens! Lenke til kommentar
tole Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Kloroform kan jo brukes til flere ting enn voldtekt folkens! Folk leser det de vil lese, men den referansen folk flest har til kloroform er vel til å bedøve. Endret 19. mars 2013 av tole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå