jofe Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, Jeg har prøvd å sende bilder(MMS) med min lumia 920, men får hele tiden feil meldinger. Kan sende bilder via email, men iklke via MMS. Hvordan ordne det problemet? Jofe Lenke til kommentar
jofe Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Tusen takk for hjelpa. Jofe Har enda ett problem. Telefonen klarer ikke å finne mine bluetooth enheter. den søker og søker. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Er de satt i paringsmodus da, så de er synlige for andre enheter? Lenke til kommentar
jofe Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Hvordan sette i paringsmodus? Jeg har enhetene online og ved siden av telefonen, pluss at bluetooth,en er online på telefonen.Den bare søker og søker etter enheten , ingen fremdrift. Jofe Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hva er det du skal pare med? Normalt må enheter du skal pare med settes i paringsmodus slik at de blir synlige for andre enheter de ikke er paret med. Hvordan du gjør dette finner du i manualen til hvert enkelt produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå