Bare Bank Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei allesammen! Jeg er Bare Bank (Heter til vanlig Kåre.) Er 20 år, nettop blitt kjent med forumet og håper på noen glaværs' dager fremover. Velbekomme! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hei! Tror kanskje det er en annen som har samme profilbilde som deg forresten, og da bør du skifte! Men jeg husker ikke hvem... Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 +1 til det med profilbildet.. Sikker på jeg har sett det før. @Bare Bank: Velkommen! Kos deg på forumet. Lenke til kommentar
Bare Bank Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Hei, og takk skal dere ha. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Lættis søkeresultat. Btw Willkommen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg kunne se speilbildet mitt i brillene dine. Bak dem var det gjemt to sjenerte, perleblå øyner. Nattens sjal lå over oss, bare en liten nattlampe kastet sitt svake lys utover rommet og støpte dype skygger i ansiktet ditt, malte det som et portrett. Jeg kjente pusten din mot min, rolig med en snev av nervøsitet. Du var ny her, dette var første gang, det sto skrevet over hele deg. Jeg strøk deg forsiktig langs armen og sendte små elektriske pulser for å gjøre deg klar til det uunngåelige. Jeg dro deg tettere inn til meg, du skulle til å snakke, men jeg stoppet deg med å plassere en finger lett på de sukkersøte leppene dine. Jeg lente meg inn til øret ditt, pustet dypt og kontrollert inn i det og hvisket …”velkommen til forumet, Kåre” 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Velkommen til Diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå