evenandreas Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Vet ikke om jeg kan legge ut litt reklame her men jeg prøver! Jeg har nettopp satt opp en egen server som jeg deler med noen venner, men vi savner å spille med andre så derfor trenger vi spillere på serveren. Serveren inneholder godt med kjøretøy og helikoptre/fly. Du starter også med starting gear, på vår server starter du f.eks med en M9SD. Vi har også "Always Daylight". Høres dette spennende ut? Serveren går under ip'n 5.153.8.199:3000 og vi kjører Chernarus mappet. Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 19. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 >Vi har også "Always Daylight". Not sure if want. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2013 Startet serveren for noen få dager siden så jeg tester ut forskjellige ting. Noen liker always daylight og noen liker natt og dag. Så hvis folk sier at de vil ha natt og dag så forandre jeg på det. Demokratiet taler på serveren for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå