opresterud Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hva er de praktiske forskjellene i bruk på NEC ND-1300 og Pioneer DVR-106 (begge bulk)? Skal bruke spilleren til å brenne DVD plater samt som en vanlig DVD-ROM spiller, ikke til CD-brenning. God kvalitet på ripping av musikk CDer er også en fordel. Hvem av disse skal man da gå for? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 har iallefall hørt at NEC sin brenner er mer kresen enn Pioneer på valg av DVD plater den vil brenne på...men har ikke no direkte erfaring, det er noe jeg har hørt som sagt... Lenke til kommentar
S_tOrM Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har selv ND-1300A, den funker kjempe bra. For at den skal funke optimalt og at den skal kunne brenna alle merker plater, så må du oppgradere firmwaren..Etter det er den Konge!! Lenke til kommentar
betus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 I følge tester på Din Side, data, så holder de en lite knapp på Pioneer brenneren, men forskjellen er minimal. PS-data selger NEC 1300A i bulk til kr. 1395, så jeg vet ihverfall hva jeg hadde kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå