Linepusle Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei! Takk til Andycam for fint initiativ - det var masse flott å se på Plantasjen. Dette kan vi med hell gjøre igjen, særlig siden det bare var tre av oss. Jeg hadde ikke godt nok utstyr til særlig gode bilder, men her er noen allikevel: 1. Tulipaner møtte oss i døra: 2. Rosa hibiscus: 3. Anemone (?): 4. Flamingo 1: 5. Flamingo 2: 6. Gul primula: 7. Kanner: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Fine bilder. Jeg har vært der flere ganger og snik-fotografert for April-fest o.l. Men i dag hadde jeg heldag i byen med Anita, kom hjem nå, (Og treff med Trude Teige om bok, måtte bare fotografere med mobil, hadde ikke kamera med) Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Takk for flott fototreff. Det var god trening for vårtiden som kommer snart. Jeg liker forresten best dit bilde nr. 2. a b c(test med 35mm) d e God Påske ! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Kreative bilder RambaZamba......God Påske til dere ja; ....husk å melde dere på April-festen nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå