y tho Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Som dere ser så er det en boks med Eksporter... blablabla. Denne kom da når jeg ble da ikke borte når jeg eksporterte noe og blir ikke borte, skjer også I andre programmer. Litt irriterende å ha når du skal game etc. Noen som vet grunnen og hvordan fjerne? Endret 19. mars 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ser ikke noen boks. Hva skal du eksportere og hvorfor? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Ser ikke noen boks. Hva skal du eksportere og hvorfor? Se vedlegg. (Så ikke at vedlegget ikke kom med) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Du får se hvilke programmer som kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Du får se hvilke programmer som kjører i bakgrunnen. Problemet er at det programmet som gir meg denne boksen er helt lukket. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Så du kjører ett eller annet program for å kunne gjøre den funksjonen du nå har problemer med? Hvis ja, avinstaller det programmet, for å se om problemet fortsatt er der. Om ikke, installer nyeste versjon, se om problemet dukker opp igjen. Om ja, ja da bør du se etter noe annet program som kan gjøre samme jobb. Etter at du selvsagt har sjekket med support til det programmet du bruker. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Så du kjører ett eller annet program for å kunne gjøre den funksjonen du nå har problemer med? Hvis ja, avinstaller det programmet, for å se om problemet fortsatt er der. Om ikke, installer nyeste versjon, se om problemet dukker opp igjen. Om ja, ja da bør du se etter noe annet program som kan gjøre samme jobb. Etter at du selvsagt har sjekket med support til det programmet du bruker. Det er ikke et program som gjør noe, f.eks. Hvis du skal lagre et bilde eller bruke den lille baren på toppen av fleste programmer så f.eks. hvis jeg trykker på Fil - Lagre så går den ikke bort. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Du får ikke filmet dette da? Når du viser problemet i flere programmer f.eks, så blir det mye lettere å se for oss andre. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Du får ikke filmet dette da? Når du viser problemet i flere programmer f.eks, så blir det mye lettere å se for oss andre. Skjer ikke hele tiden, skjer innemellom. Men fikses med en gang man skrur av å på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå