Gå til innhold

Aprilfest 2013 - tomsi42 - A walk on the wide side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaken var så god som den så ut som :) Takk for kommentarer.

 

I går tok jeg en fridag, og kommer i dag tilbake med mere bakst ...

 

24. Vafler i vinden ...

8677392141_8a019dce29_z.jpg

G3 + 14mm f/2.5 @ 1/400s; f/5,6; ISO 160

 

Tvil dog på at disse vaflene er like fristende - selv ikke de lokale duene og måkene virket interessert.

Lenke til kommentar

Det tyder ikke bra når duene står over...

Helt klart. En annen forklaring kan være at det er noen hauker (e.l.) i nabolaget - den eneste duen jeg så var død, og manglet hodet ...

 

Hehe, man kan ikke kalle seg mye til baker hvis man ikke klarer å lage noen spiselige vaffler :)

 

Morsomt bilde Tom :)

Helt enig - fint at bildet falt i smak :)

 

Fin tråd. Tok meg tid til å kikke gjennom hele. Blir imponert over at du finner motivene.

Takk. Motivene er vel der; det gjelder bare å se seg rundt å ta bilder av ting som alle andre bare går forbi. Tror jeg.

 

De vaflene.. de hadde ikke ligget lenge der om Virkon (en elghund) hadde gått forbi. Han er helt gal etter vaffler.. om han er ute og kjenner "nystekte vafler"-lukta så skal han inn.. for å tigge til seg par hjerter.

En hund etter mitt hjerte :)

Lenke til kommentar

25.

Veldig bra komp. Liker at du fikk med åpningen i steingjerdet, dette fører oss inn i bildet på en ypperlig måte. De mørke trærne lager en slags ettertenksom ramme rundt det hele...

Takk. Er fornøyd selv :)

 

Helt enig med smort1.

Bildet får oss ikke i vårstemning - ser nesten ut som det kumme komme fra oktoberfest :)

Ja, det kunne gjerne vært oktoberfesten ...

 

Men stemningen passer veldig bra til motivet, da.

Ja, det gjør det.

 

Kaker og vafler til å bli sulten av.....og så litt høykultur med den vakre kirken da...holder seg stadig like flott, til alle årstider.

Jeg sto over vaflene ...

 

Tanum kirke er et motiv jeg fortsatt finner nye måter å forevige på.

 

Tanum kirke var utrolig flott Tomsi!

 

Her synes jeg du har truffet blink med komposisjonen! :)

Takk. Jeg har tatt bilder av kirken fra samme sted før; men ikke med såpass vid vinkel. Og det var det som manglet tidligere.

 

Dette ble flott, liker spesielt greinene på venstre side som rammer alt inn på en fin måte.

Takk. Sitter med en følelse at det er en del bilder med grener som innramming denne gangen ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...