tomsi42 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 19. Kakefest G3 + 20mm f/1.7 @ 1/125s; f/2; ISO 160 I dag har jeg vært i bursdagselskap til en venninne; der vi fikk god mat og kake Og den obligatoriske statusrapporten til Lake Tanum Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Enda så mett jeg er etter kveldsmat så ble jeg lysten på kake nå! Og det tyder bra for bildet. Forøvrig morsomt å se flere bilder fra samme sted gjennom april. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Kaken var god Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fin servering det der....og godt å se at det smelter da noe, men det går sent hos dere. Ikke noe snø her nå. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det så godt ut, Tomsi! Pent bilde. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Mye flott er levert siden jeg sist kommenterte noe. Favoritten så langt er nok de to puljene som har buffet og bulgarsk danseband som opplagt mål. Bohemeleka og Kakefesten gjorde seg også veldig godt. Endret 19. april 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Veldig flott kakebilde, med fine kontraster og detaljer i kaken Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Fin servering det der....og godt å se at det smelter da noe, men det går sent hos dere. Ikke noe snø her nå. God kake Det smelter godt nå, så over helgen er det nok bart. Det så godt ut, Tomsi! Pent bilde. Takk - det var godt Mye flott er levert siden jeg sist kommenterte noe. Favoritten så langt er nok de to puljene som har buffet og bulgarsk danseband som opplagt mål. De to puljene var reisefølget mitt Heldigvis var ikke buffet og bulgarsk danseband prioriteringen (for alle av oss ihvertfall ) Bohemeleka og Kakefesten gjorde seg også veldig godt. Takk. Veldig flott kakebilde, med fine kontraster og detaljer i kaken Takk. Endret 20. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 20. På rekke og rad G3 + Olympus 15mm f/8 @ 1/500s; ISO 160 s/h passer godt til skarpt motlys. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Flott bilde med fine kontraster, skygger og S/H- konvertering! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Nam nam til kaken, er enig at det siste bildet kler s/h. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Takk takk. I dag var det en slapp søndag ... 21. Lazing on a Sunday afternoon G3 + 14-42mm PZ @ 1/60s; f/5,6; 20mm; ISO 320 En annen slapping... (denne er tatt på for lang brennvidde til å være gyldig ... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Deilige slappfisker, den siste var jo ekstra fin, da, uansett brennvidde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ja, den der passet godt i dag....ser litt utslått ut ja. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Litt usikker på om bamsen ser slapp eller død ut! Flott slappfisk i spoiler. Har du vært slapp selv også så burde vi fått et selvportrett! Virkningsfull konvertering og flott bruk av kontrast og skygger den 20.4. Mulig det blir feil sted å spørre, men jeg mener å ha sett at du har prøve Fujifilm X-E1 en periode. Er den savnet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Deilige slappfisker, den siste var jo ekstra fin, da, uansett brennvidde. Takk - den siste trenger en LOLCAT - "I am ded" eller "This is mah job" Ja, den der passet godt i dag....ser litt utslått ut ja. Den var ikke alene om det Litt usikker på om bamsen ser slapp eller død ut! Flott slappfisk i spoiler. Har du vært slapp selv også så burde vi fått et selvportrett! Den er muligens nærmere død; blir terroristert av et tvillingpar; 11 måneder gamle Jeg kunne sikkert tatt et slapt selvprotrett; men jeg simpelthent orket det ikke Virkningsfull konvertering og flott bruk av kontrast og skygger den 20.4. Takk Mulig det blir feil sted å spørre, men jeg mener å ha sett at du har prøve Fujifilm X-E1 en periode. Er den savnet? JA! Den er sterkt savnet ... Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 JA! Den er sterkt savnet ... Skjønner godt det. Har kun fått tafset litt... Har slett ikke råd nå, og bestemte meg for en stund siden for et kompromiss, Fujifilm X20. Er svært godt fornøyd og SKAL slå meg til ro med den ved siden av Canon 5D. Ihvertfall en stund.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Skjønner godt det. Har kun fått tafset litt... Har slett ikke råd nå, og bestemte meg for en stund siden for et kompromiss, Fujifilm X20. Er svært godt fornøyd og SKAL slå meg til ro med den ved siden av Canon 5D. Ihvertfall en stund.... X20 og 5D er ingen dum kombinasjon. Da jeg ønsker meg noe mer kompakt enn 5D & Co som hovedsystem, så ser det ut til at Fuji XF-systemet er det som vil passe meg best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå