RandiA Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 15: Pent, men fortsatt vinterlig ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Jeg er svak for tåkebilder og liker godt dagens. Fin innramming i forkant, vei innover og tåke. Bra! Av de foregående liker også jeg veldig godt Bohemeleka. Takk. Var like tåkete i går Bohemerleka ble bra som mange har påpekt her - skader vel ikke at en til sier det samme. Dagens tåkebilde har du truffet bra med. Innbiller meg at du har brukt dette motivet før Takk. Ja, dette er et motiv jeg har brukt før, og du skal ikke se bort i fra at det dukker opp igjen ved en senere anledning Har sans for Bohemeleka, likte komposisjon og stemning i dagens bilde godt. Takk. Flere fine bilder sisen jeg sist var innom, den blå bilen og Bohemeleka favoritter av de siste. Takk. Pene komposisjoner på de siste bildene. Godt fanget disvær i "Mens vi venter på våren" Takk. 13.: ble jo rene kunstverket. Detaljrikt, og vel verdt å feste på brikka! Takk. 15: Pent, men fortsatt vinterlig ja. Takk. Våren lar vente på seg. (Til sånn ca. i dag. I dag kom våren). Endret 17. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 16. Sinnafugl og grønn gris møtes igjen G3 + 14mm f/2.5 @ 1/60s; f/2.8; ISO 500 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 17. Årets siste påsketur er ferdig G3 + 14mm f/2.5 @ 1/80s; f/5,6; ISO 160 I dag kom våren som nevnt, og det merkes. Så det feirer jeg med et bonusbilde i spoileren Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Talende den Kvikk-lunsjen på veien og fin vårløsning i Spoiler. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Deilig å se tydelige vårtegn. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 To nye tomsi-bilder og jeg liker begge! Sinnafugl og grønn gris som møtes over en pils... Godt sett og god plassering av påskerestene! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Vannvittig kul det Angrybird bildet!! Er en ivrig Angrybird spiller, og det at du plasserte grisen oppå to øl-bokser var genialt! Ja, jeg er hekta på Angrybird og er stolt av det Sto mellom det og Heroin, så jeg følte jeg tok det riktige valget, hehe. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kvikk-lunsj liker jeg godt. Det kan virke som om horisonten er noe skjev Kunne kanskje fått med hele skiltet for å få det perfekt. (Flisespikking) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Kvikk-lunsj liker jeg godt. Det kan virke som om horisonten er noe skjev Kunne kanskje fått med hele skiltet for å få det perfekt. (Flisespikking) Horisonten er faktisk ganske rett BjørnÅgeS, det er bare Tomsi som holder kameraet skjevt Jada... den var tørr... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Horisonten er faktisk ganske rett BjørnÅgeS, det er bare Tomsi som holder kameraet skjevt Jada... den var tørr... Skal man først være presis så er ikke horisonten rett - den bare ser sånn ut. Jorda er en kule og det vi oppfatter som en rett horisont er i virkeligheten en svak bue. Jada .... enda tørrere. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ahaa... så det vil si at min supervidvinkel faktisk gjengir horisonten slik den er Tørrere blir det ikke... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Det er helt riktig at det er jeg som holder kameraet skeivt; men egentlig ikke skeivt nok Takk for kommentarene. Endret 18. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 18. Lake Tanum G3 + 20mm f/1.7 @ 1/320s; f/5,6; ISO 160 Nå er snøsmeltningen så godt i gang at den lokale bekken ikke tar unna ... Og fra den vanlige vinkelen: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Godt å se at det smelter nå ja....faktisk kommet lengre her. 17. Skal da være skjevt...passer best slik Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Rent og pent bilde det siste der Tomsi Flott forgrunn med speiling i vannet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Fin stemning i Lake Tanum, men jeg er veldig glad det ikke er så mye igjen av vinteren der jeg er nå. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Fint å få se steder fra forskjellige vinkler. Vannet danner er fin diagonal i bildet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Flott vårtegnbilde! Det har god komposisjon og harmonisk balanse i elementene (!). Jeg liker det bedre enn spoilerbildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Takk for kommentarer denne gangen også. Er enig at hovedvalg var bedre enn spoiler - spoileren er bare med for å vise fremgangen til vårløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå