Gå til innhold

Aprilfest 2013 - tomsi42 - A walk on the wide side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at du har vært ute i den blå timen?

Det ser slik ut; men det er faktisk tatt godt ut på formiddagen :)

 

Stilig perspektiv. Mulig vignetteringen kunne vært dempet noe (blir litt kunstig oppe), men det er uansett smak og behag.

Skal ikke protestere på at vignetteringen er "over-the-top" :)

 

Veldig morsomt fotografi med skiltet, tregtsmeltende snø og bildetittelen. Liker veldig godt sånne kreative kombinasjoner.

 

Knallflotte farger, skarphet og komposisjon av kirken.

 

Kult bilde av racern din også. Liker linjene i frosten og måten blikket sendes oppover.

Takk for hyggelige kommentarer.

 

Morsom vinkel av et ikke så morsomt tema. Kanskje litt mye vignettering etter min smak - men det rammer inn motivet godt.

Takk. Den overdrevne vignetteringen er et resultat av naturlig vignettering i objektiv på en mild vignettering som er lagt på i ettertid. Dvs. den hadde vært mild hvis jeg hadde brukt et bedre objektiv :D

 

Oi, den var blå....tror det er din blå jeg, synes huske fargen er slik..morsom vinkling i hvert fall.

Jepp - det er min gode gamle blå doning.

 

Det blir nok stille fra meg frem til søndag, da jeg nå tar meg en tur til København sammen med en gode venner.

Lenke til kommentar

Hmm. Bortsett fra kirken, ser det ut som du har lagt inn et lettere trafikalt tema etter hvert.

 

Skal ikke påstå at trafikktettheten var spesielt stor 6. april, men det er da i alle fall et fremkomstmiddel. Godt sett og komponert. Liker også fargebruken her.

 

Jeg vet ikke helt hva Sone 30 henspiller på. 30 dager til snøen går? Ser ut til å være mer enn 30cm snø i hvert fall. Måtte bli s/h for å fremheve den noe dystre stemingen her.

 

Registrerer at Tanum kirke må med i festene, her fra en svært innbydende side (snø til tross).

 

Bilbildet 10. april var tøft. Frekt og fint perspektiv som virkelig får med seg kulda i farger og tekstur. Våren har ikke kommet langt.

 

Køben er ikke dumt. Var på nippet til å dra ved påsketider, men det ble med nippet. Bra komponert med folk og båt til venstre og S-linje i veien til høyre.

 

12. april bærer preg av et slitent strøk. Vet ikke om Bohemleka er et utbredt byggemateriale i Kristiania.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt bilde 11. "Ut på tur"!

 

Jeg er litt svak for s/v bilder og jeg synes komposisjonen er flott. Ja faktisk er den perfekt i mine øyne.

Det går to puljer med reisende i bildet angivelig mot det samme målet og stripen i veien leder blikket innover i bildet mot båten.

 

Fantastisk bra :)

Lenke til kommentar

Den 12. likte jeg..syklene var perfekt plassert....(Hmmm.. nå ser jeg det var en tur ja....burde sett det FØR helgen, he,he..)...og fin Walk på 11.

Må ut å lufte seg innimellom ;)

 

Hmm. Bortsett fra kirken, ser det ut som du har lagt inn et lettere trafikalt tema etter hvert.

Det trafikale er ikke bevisst; det bare har blitt slik ...

 

Takk for gode velformulerte kommentarer, som alltid.

 

Stilig dette bilde no.12! Har sansen for denslags! :)

Takk. Det er motiv jeg liker også.

 

Fantastisk bra :)

Takk for de hyggelige ord; er rimelig fornøyd med komposisjonen, jeg også.

 

Mye variert her. Sandvika i blåtimen og Sakte snøsmelting er mine favoritter.

Takk.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...