tomsi42 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Passer til temaet den der ja, eieren har visst tatt beina fatt...fin komposisjon. Takk. Eieren tror jeg tok bena fatt før vinteren ... Det siste ble meget bra. Komposisjonen sitter - men litt uheldig med kjedelige skyer. Takk. Er enig i at skyene kunne vært mer spenstige. Veldig pent. Man får håpe sykkelen hentes av eier og ikke tas for søppeltømming Takk. Tror som sagt at eieren har forlatt området for en stund siden Ett bilde etter mine øyne dette, dog tror jeg du har bommet ørlitegrann på våren. Ikke det beste været for en sykkeltur, kanskje derfor den står igjenn. Takk. Våren har desverre ikke kommet lenger der nede - lengre enn her, dog ... Et meget flott og litt dramatisk bilde du fikk til av denne sykkelen Tomsi Takk. Ble slik som jeg håpet Haha :-) Lurer på om sykkelen og dekket har falt av det blå skiltet for å vise oss hvordan vi ikke skal gjøre det. Jeg hadde en gang en slik Kilimanjaro. I kongeblått. Fineste sykkelen i gata. Men den veide like mye som meg. Får meg til å lengte til mildere strøk. Nordvestlandet har fått en omgang med melis og sil. Godt spørsmål - tror som sagt dette er ting som gjenglemt ... Har også hatt en sykkel - et skikkelig drog Det ser kanskje vårlig ut, men temeperaturen var ikke det! En fin og variert tråd! Sandvika i gråblått er fint, helt enig med de andre i det. Og Sandvika kan godt farges litt! Sykkelen liker jeg enda bedre, både vårstemning og komposisjonen! Takk; det kommer nok mer vårlige og fargerike bilder ra Sandvika etterhvert- Mange flotte bilder etter sist jeg var innom. Sandvika i blåtimen var knall. Sykkelen var i går var også veldig bra. Typisk Tomsi-bilde spør du meg. Og det er et kompliment! Takk. Jeg tar det som et kompliment Husker du tok det sykkelbildet ja. Veldig pent ble det. Fin komposisjon. Takk. Som jeg nevnte litt ovenfor - det ble som jeg håpet på. Og det skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) 8. Sakte snøsmelting G-3 + G 14mm f/2.5 @ 1/60s; f/5,6; ISO 250 Denne snøskavlen forsvinner nok ikke med det første Endret 9. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Stygg og skitten var den....tror det er mindre her nå. Den gjode seg i sv-hv. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Flere bra her, Sandvika ble veldig flott, likte også sykkelen meget bra. Det siste er jo et typisk Tomsi-bilde, SH er bra valg tror jeg. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Den snøskavlen kledde svarthvitt bra, ja. Slyngplantene oppover muren ser nesten ut som piggtråd. Fikk litt konsentrasjonsleir-vibber av det... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det siste bildet gjorde seg nok best i svarthvitt. Likte sykkelbilde også godt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Takk for hyggelige kommentarer - godt å se at dere er enig i at s/h gjorde seg her (Det ble nemlig veldig kjedelig i farger ) Men dagens måtte være i farger. 9. Tanum kirke E-P1 + 15mm f/8 @ 1/800s; ISO 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ja, den der MÅ jo bare være med, og flottest i farger ja.... Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Fargesprakende dokumentasjon av Tanum kirke! Pent postkort. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Så ikke helt skiltet den 8. ved første titt. Det falt på plass i dag (Humret litt for meg selv) Godt sett. Pent gjennomført kirkebilde. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Mener jeg har sett den kirka før? Fotogen er den jo, så det er isåfall ikke så rart Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 8'ern ble en snedig konstellasjon. Godt oppfattet! Her i gården har vi visst fått en sånn null-sone......! Sakte går det ihvertfall... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Flott bilde av kirken. Fine farger:-) Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Mye bra, liker best så langt Sandvika i blåtimen. Fint bilde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Takk for hyggelige kommentarer, nok ne gang. Kirken kommer nok igjen, skal dere se. Da foreviget med et litt bedre objektiv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 10. Blåfrossen? E-P1 + 15mm f/8 @ 1/125s; ISO 200 Langt ut i april, og jeg må forstass skrape bil om morgenen - grrrr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ser ut til at du har vært ute i den blå timen? Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Stilig perspektiv. Mulig vignetteringen kunne vært dempet noe (blir litt kunstig oppe), men det er uansett smak og behag. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Veldig morsomt fotografi med skiltet, tregtsmeltende snø og bildetittelen. Liker veldig godt sånne kreative kombinasjoner. Knallflotte farger, skarphet og komposisjon av kirken. Kult bilde av racern din også. Liker linjene i frosten og måten blikket sendes oppover. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Morsom vinkel av et ikke så morsomt tema. Kanskje litt mye vignettering etter min smak - men det rammer inn motivet godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå