Gå til innhold

Aprilfest 2013 - tomsi42 - A walk on the wide side


Anbefalte innlegg

Passer til temaet den der ja, eieren har visst tatt beina fatt...fin komposisjon.

Takk. Eieren tror jeg tok bena fatt før vinteren ...

 

Det siste ble meget bra. Komposisjonen sitter - men litt uheldig med kjedelige skyer.

Takk. Er enig i at skyene kunne vært mer spenstige.

 

Veldig pent. Man får håpe sykkelen hentes av eier og ikke tas for søppeltømming :)

Takk. Tror som sagt at eieren har forlatt området for en stund siden ;)

 

Ett bilde etter mine øyne dette, dog tror jeg du har bommet ørlitegrann på våren. :)

Ikke det beste været for en sykkeltur, kanskje derfor den står igjenn.

Takk. Våren har desverre ikke kommet lenger der nede - lengre enn her, dog ...

 

Et meget flott og litt dramatisk bilde du fikk til av denne sykkelen Tomsi :)

Takk. Ble slik som jeg håpet :)

 

Haha :-)

 

Lurer på om sykkelen og dekket har falt av det blå skiltet for å vise oss hvordan vi ikke skal gjøre det. Jeg hadde en gang en slik Kilimanjaro. I kongeblått. Fineste sykkelen i gata. Men den veide like mye som meg.

 

Får meg til å lengte til mildere strøk. Nordvestlandet har fått en omgang med melis og sil.

Godt spørsmål - tror som sagt dette er ting som gjenglemt ... Har også hatt en sykkel - et skikkelig drog :)

 

Det ser kanskje vårlig ut, men temeperaturen var ikke det!

 

En fin og variert tråd! Sandvika i gråblått er fint, helt enig med de andre i det. Og Sandvika kan godt farges litt! Sykkelen liker jeg enda bedre, både vårstemning og komposisjonen!

Takk; det kommer nok mer vårlige og fargerike bilder ra Sandvika etterhvert-

 

Mange flotte bilder etter sist jeg var innom. Sandvika i blåtimen var knall. Sykkelen var i går var også veldig bra. Typisk Tomsi-bilde spør du meg. Og det er et kompliment!

Takk. Jeg tar det som et kompliment :)

 

Husker du tok det sykkelbildet ja. Veldig pent ble det.

Fin komposisjon.

Takk. Som jeg nevnte litt ovenfor - det ble som jeg håpet på. Og det skjer ikke ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig morsomt fotografi med skiltet, tregtsmeltende snø og bildetittelen. Liker veldig godt sånne kreative kombinasjoner.

 

Knallflotte farger, skarphet og komposisjon av kirken.

 

Kult bilde av racern din også. Liker linjene i frosten og måten blikket sendes oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...