Bjerknez Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 "Sandvika i blåtimen" - er så absolutt min favoritt i denne tråden! Rett og slett mye informasjon som er plassert riktig i bildet. Selv om detaljene er mange, så syes jeg allikevel jeg finner ro når jeg ser på bildet. Flott komposisjon Tom Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Enig med BjerkneZ her. Dramatisk og flott utført:-) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Ja, bilde en er mørkt, men synes det gir en fin effekt til disse morsomme figurene Synes du har truffet blink med emnet på det flotte bilde to. Artig å se et bilde av Sandvika. Synes du har gjort et for tiden grått sted pent her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Takk for de hyggelige ordene. Har egentlig ikke et bilde fra i dag; men kan ikke feige ut bare fordi jeg har "driti" meg ut. 5. Fokus er oppskrytt E-P1 + 15mm f/8 @ 1/320s, ISO 200 Note to self: klikket for hyperfokalen er like ved infinity, ikke i enden ... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Syns ikke blåtimen virker unaturlig blått (selv om jeg ikke var der). Flott komponert med gode kontraster på både himmel og i Sandvikselva, i det isen endelig ser ut til å måtte gi tapt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 5. var virkelig til å bli dizzy av.... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 5. var virkelig til å bli dizzy av.... Og skikkelig tøft Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 4. var storveis. Komposisjonen sitter, og lys/fargetoner er digg... og ja, fokus er oppskrytt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Sandvika var jo råflott. Liker spesielt den fragmenterte speilingen mellom isflakene. Har bakrus og bakfokus noe til felles tro? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hyggelig at Sandvika falt i smak. Tror dog jeg skal prøve å fokusere litt bedre i fremtiden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 6. Ride my bike E-P1 + 15mm f/8 @ 1/500s; ISO 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Passer til temaet den der ja, eieren har visst tatt beina fatt...fin komposisjon. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det siste ble meget bra. Komposisjonen sitter - men litt uheldig med kjedelige skyer. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Veldig pent. Man får håpe sykkelen hentes av eier og ikke tas for søppeltømming Endret 6. april 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ett bilde etter mine øyne dette, dog tror jeg du har bommet ørlitegrann på våren. Ikke det beste været for en sykkeltur, kanskje derfor den står igjenn. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Et meget flott og litt dramatisk bilde du fikk til av denne sykkelen Tomsi Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Haha :-) Lurer på om sykkelen og dekket har falt av det blå skiltet for å vise oss hvordan vi ikke skal gjøre det. Jeg hadde en gang en slik Kilimanjaro. I kongeblått. Fineste sykkelen i gata. Men den veide like mye som meg. Får meg til å lengte til mildere strøk. Nordvestlandet har fått en omgang med melis og sil. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 En fin og variert tråd! Sandvika i gråblått er fint, helt enig med de andre i det. Og Sandvika kan godt farges litt! Sykkelen liker jeg enda bedre, både vårstemning og komposisjonen! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Mange flotte bilder etter sist jeg var innom. Sandvika i blåtimen var knall. Sykkelen var i går var også veldig bra. Typisk Tomsi-bilde spør du meg. Og det er et kompliment! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Husker du tok det sykkelbildet ja. Veldig pent ble det. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå