Gå til innhold

Aprilfest 2013 - tomsi42 - A walk on the wide side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin servering det der....og godt å se at det smelter da noe, men det går sent hos dere. Ikke noe snø her nå.

God kake :)

 

Det smelter godt nå, så over helgen er det nok bart.

 

Det så godt ut, Tomsi! Pent bilde.

Takk - det var godt :)

 

Mye flott er levert siden jeg sist kommenterte noe. Favoritten så langt er nok de to puljene som har buffet og bulgarsk danseband som opplagt mål. :)

De to puljene var reisefølget mitt :blush: Heldigvis var ikke buffet og bulgarsk danseband prioriteringen (for alle av oss ihvertfall ;))

 

Bohemeleka og Kakefesten gjorde seg også veldig godt.

Takk.

 

Veldig flott kakebilde, med fine kontraster og detaljer i kaken :)

Takk.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Litt usikker på om bamsen ser slapp eller død ut! :dribble: Flott slappfisk i spoiler. Har du vært slapp selv også så burde vi fått et selvportrett!

 

Virkningsfull konvertering og flott bruk av kontrast og skygger den 20.4.

 

Mulig det blir feil sted å spørre, men jeg mener å ha sett at du har prøve Fujifilm X-E1 en periode. Er den savnet?

Lenke til kommentar

Deilige slappfisker, den siste var jo ekstra fin, da, uansett brennvidde.

Takk - den siste trenger en LOLCAT - "I am ded" eller "This is mah job"

 

Ja, den der passet godt i dag....ser litt utslått ut ja.

Den var ikke alene om det ;)

 

Litt usikker på om bamsen ser slapp eller død ut! :dribble: Flott slappfisk i spoiler. Har du vært slapp selv også så burde vi fått et selvportrett!

Den er muligens nærmere død; blir terroristert av et tvillingpar; 11 måneder gamle ;)

Jeg kunne sikkert tatt et slapt selvprotrett; men jeg simpelthent orket det ikke :p

 

Virkningsfull konvertering og flott bruk av kontrast og skygger den 20.4.

Takk

 

Mulig det blir feil sted å spørre, men jeg mener å ha sett at du har prøve Fujifilm X-E1 en periode. Er den savnet?

JA! Den er sterkt savnet ...

Lenke til kommentar

JA! Den er sterkt savnet ...

 

Skjønner godt det. Har kun fått tafset litt... Har slett ikke råd nå, og bestemte meg for en stund siden for et kompromiss, Fujifilm X20. Er svært godt fornøyd og SKAL slå meg til ro med den ved siden av Canon 5D. Ihvertfall en stund....

Lenke til kommentar

Skjønner godt det. Har kun fått tafset litt... Har slett ikke råd nå, og bestemte meg for en stund siden for et kompromiss, Fujifilm X20. Er svært godt fornøyd og SKAL slå meg til ro med den ved siden av Canon 5D. Ihvertfall en stund....

X20 og 5D er ingen dum kombinasjon. Da jeg ønsker meg noe mer kompakt enn 5D & Co som hovedsystem, så ser det ut til at Fuji XF-systemet er det som vil passe meg best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...